Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

ΚΑΛΑ ΝΕΑ - Χρήστος Βασιλόπουλος: Έχω κόψει τα σκληρά ναρκωτικά!

Ο Χρήστος Βασιλόπουλος κάνει διεθνή καριέρα. Το τελευταίο διάστημα μένει μόνιμα στο Λος Άντζελες κυνηγώντας το όνειρό του και μιλάει στο περιοδικό PEOPLE για την καθημερινότητά του, τη γυναίκα του, τα ναρκωτικά και το σεξ.

Πώς είναι η κάθε μέρα σου στο LA;

Ξυπνάω νωρίς και κοιμάμαι νωρίς. Το Λος Άντζελες δεν είναι μία πόλη που να σε εμπνέει για καταχρήσεις – τουλάχιστον όχι εμένα. Για παράδειγμα έχω κόψει το αλκοόλ. Εδώ και τρεις μήνες δεν πίνω τίποτα. Ούτε ένα ποτήρι κρασί.

Τα ναρκωτικά

Τα σκληρά τα έχω κόψει! Το αλκοόλ, τα drugs, οι κραιπάλες με μπλόκαραν κι έτσι τα απέβαλα. Σιγά σιγά, βλέπω ότι είναι μια προσωπική μου επιτυχία το να βγαίνω, να μη χρειάζεται να πιω, να είμαι ήδη στο τσακίρ κέφι και να μπορώ να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους απλώς με ένα χυμό.

Έχει απατήσει ποτέ τη σύζυγό του;

Όχι. Γιατί μπορώ και μοιράζομαι τις πιο κρυφές μου σκέψεις μαζί της. Όταν δω κάτι ωραίο -είτε είναι άντρας, είτε είναι γυναίκα- θα της το πω ανοιχτά και θα το συζητήσουμε. Θα της πω ξεκάθαρα "Α! Κοίτα τι ωραίος κ@@@ς!" και δεν θα το κρατήσω μέσα μου.

Έχει κάνει σεξ με άντρα;

Δεν έγινε. Βασικά, δεν υπήρχε η ανταπόκριση μέσα μου -ενώ υπήρχε, δηλαδή, η δράση δεν υπήρξε η αντίδραση από τη δική μου μεριά.

Με ποιους τρόπους ανανεώνει τη σεξουαλική του ζωή;

Με την ελευθερία! Ξέρουμε ότι, όταν είμαστε στο κρεβάτι μας, μπορούμε να κάνουμε οτιδήποτε θέλουμε! Όταν όμως, θα κοιμηθούμε το βράδυ, θα την πάρω αγκαλιά, θα τη φιλήσω και θα της πω πόσο πολύ την αγαπώ -είναι το αληθινό συναίσθημά μου. οτιδήποτε κι αν γίνει, εμείς αγαπιόμαστε. Αλλά, το τι ανωμαλία θα μας βγει στο κρεβάτι είναι αποδεκτό, γιατί αυτό είναι η σεξουαλική μας ελευθερία που δεν εμπλέκεται με κάτι άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...