Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Κλέλια Ρένεση: Μπορεί να πω...ναι σε όλα!


Η Κλέλια Ρένεση είναι σέξι και δεν το κρύβει. Φέτος σίγουρα θα είναι η χρονιά της. Πρωταγωνιστεί στην επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «Με λένε Βαγγέλη» ενώ στο θέατρο βρίσκεται στο πλευρό του Μιχάλη Μαρίνου στην παράσταση «Αθώος ή Ένοχος».

Η Κλέλια Ρένεση και ο Μιχάλης Μαρίνος φωτογραφήθηκαν στο περιοδικό ΟΚ! και μίλησαν για όλους και για όλα.«Δεν υπάρχει σωστός και λάθος άνθρωπος. Οι άνθρωποι που περνούν από τη ζωή μας είναι ταξίδια. Θα μπω λοιπόν στο πλοίο και θα πάω. Μπορεί να έχει φουρτούνα, μπορεί να έχει ηρεμία, αλλά κάθε ταξίδι, έχει να σου δώσει κάτι διαφορετικό» λέει η Κλέλια Ρένεση η οποία αποκαλύπτει ότι είναι σκεπτική απέναντι στο γάμο. «Είμαι κατά του «για πάντα μαζί». Δεν πιστεύω ότι είμαι φτιαγμένη εγώ γι΄αυτό»

Η ηθοποιός παρ΄όλα αυτά έχει δεχθεί πρόταση γάμου. «Είμαι από τις γυναίκες που ακόμα και αν μου κάνεις πρόταση γάμου, σίγουρα εννοείς κάτι άλλο. Κάποιος που με γνωρίζει, ξέρει ότι μπορεί να πω «ναι σε όλα», αλλά αυτό σημαίνει «όσο μας αντέχει η ζωή και όσο γουστάρουμε».Όταν μου έκαναν την πρόταση, απάντησα με σκεπτικισμό».

Ο Μιχάλης Μαρίνος από την πλευρά του αποκάλυψε ότι για έναν έρωτα έχει κλάψει, έχει πέσει στα πατώματα όμως τα τελευταία χρόνια είναι εκ πεποιθήσεων εργένης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...