Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Η σέξι - πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας αντρών στο Ζεφύρι

Μια γυναίκα, είναι πρόεδρος ποδοσφαιρικής ομάδας αντρών. Κόκκινη γόβα στιλέτο, Luis Vuitton αξεσουάρ, ακαταμάχητο σεξαπίλ.

Ο λόγος για την 26χρονη Ρούλα Πατήλα, της οποίας όνειρο ήταν πάντα η δημιουργία μιας ομάδας στο Ζεφύρι, ενώ πλέον θα μπορούσαμε να πούμε ότι αποτελεί -κατά το γνωστό διαφημιστικό σποτ- το alter ego του εθνικού μας «αγαπούλα».

Πώς αντέδρασε η ομάδα όταν ενημερώθηκε ότι πρόεδρος πλέον είναι μια 26χρονη!

''Οι παίκτες έπαθαν μεγάλο σοκ, γιατί όταν πήρα την ομάδα ήμουν 23 ετών... Το συγκεκριμένο σωματείο προϋπήρχε, με άλλο πρόεδρο κι εγώ κάποια στιγμή αποφάσισα ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει άλλος στις πάρα πολλές ανάγκες μίας ομάδας... Στην αρχή το έκανα για πλάκα. Ήμουν φίλαθλος και χορηγός της ομάδας, γιατί είναι η ομάδα της περιοχής μου. Μου προτάθηκε επειδή έβλεπαν ότι αγαπάω την ομάδα και χωρίς να σεφτώ τι πάω να κάνω, είπα ναι. Στην αρχή, η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα τι έκανα. Το συνειδητοποίησα μετά από κάποιους μήνες...''.
 
 Όνειρό της είναι να δημιουργήσει ένα μικρό ΑΠΟΕΛ μέσα στην υποβαθμισμένη περιοχή του Ζεφυρίου. "Λεφτά ναι μεν δεν υπάρχουν για μετεγγραφές από το πάνω ράφι , η διάθεση ωστόσο και ο ρομαντισμός περισσεύει. Υπάρχει καλό και εργατικό προπονητικό team, διαθέτουμε ταλαντούχους και φιλόδοξους ποδοσφαιριστές και παρά το μικρό μπάτζετ, είμαστε έτοιμοι να αφήσουμε τα αλώνια για τα μεγάλα σαλόνια"!

1 σχόλιο:

  1. ρεεεεεεε δεν εχουν να πληρωσουν τα νερα της ομαδας ποιος αποελ μπρεεεεε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...