Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Σάκης: «Κλείνω τα 40 και αισθάνομαι πιτσιρικάς!»

Με αφορμή τα σημερινά γενέθλιά του ο αιώνιος έφηβος Σάκης Ρουβάς κάνοντας τον απολογισμό της ζωής του, μιλά στο περιοδικό Down Town, για το πως νιώθει που έφθασε στα 40!

«Απολογισμούς; Ναι, κάνω συχνά, αλλά δεν περιμένω τα γενέθλιά μου γι’ αυτό! Δεν κάνω απολογισμούς με γνώμονα την ηλικία, αλλά με γνώμονα τις εμπειρίες που βιώνω στη ζωή μου. Σε κάθε ηλικιακή μου φάση αντιπροσώπευα τον εαυτό μου στο βαθμό που αυτό μου ήταν εφικτό. Φαντάζομαι πως αν φτάσω τα 100 θα είμαι ακόμα πιο αντιπροσωπευτικός του χαρακτήρα που κρύβω μέσα μου. Αυτό που συνειδητοποιώ, πάντως, στο τέλος της ημέρας είναι ότι η ηλικία δεν παίζει πια κανένα ρόλο στη ζωή των ανθρώπων και σε αυτά που μπορούν να δημιουργήσουν, παρά μόνο στην ωρίμανση του μυαλού και στη σωματική τους εξέλιξη. Κάποτε, όταν ήμουν πιτσιρικάς, στα 12 -13 μου, έβλεπα κάποιον που ήταν 30 χρόνων και έλεγα «αυτός είναι γέρος». Τώρα κλείνω τα 40 μου και αισθάνομαι εγώ πιτσιρικάς».

Ο Έλληνας super star αποκάλυψε επίσης και για το πως ένιωσε όταν αντίκρισε για πρώτη φορά το γιο του: «Ήμουν πλημμυρισμένος από ένα δυνατό και όμορφο συναίσθημα. Ήμουν ευτυχής που όλα πήγαν καλά. Για την ακρίβεια ήμουν πανευτυχής. Όσο για τη στροφή που ετοιμάζεται να κάνει στην καριέρα του δήλωσε: «Στόχος μου επαγγελματικά είναι να ξεκινήσω να γυρίζω ταινίες. Είναι κάτι που θέλω πολύ να κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...