Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Στρατηγικό σχέδιο για την κρουαζιέρα στη Θεσσαλονίκη!


«Πρόσω ολοταχώς» για ανάδειξη του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε προορισμό κρουαζιέρας βάζει για το 2012 η ΟΛΘ Α.Ε., μέσα από μία σειρά νέων έργων και συμφωνιών, αλλά και παραχωρήσεων μέσω διαγωνισμών, με «κορωνίδα» την παραχώρηση του υφιστάμενου τερματικού σταθμού κρουαζιέρας σε εταιρεία κρουαζιέρας, μέσω διεθνούς διαγωνισμού, αλλά και την πρόσκληση ενδιαφέροντος για παραχώρηση-εκμετάλλευση του κρηπιδώματος 10 στο δεύτερο προβλήτα και χερσαίου χώρου για τη δημιουργία νέου (δεύτερου) τερματικού σταθμού κρουαζιέρας.

Και οι δύο εν λόγω παραχωρήσεις για τον υφιστάμενο τερματικό σταθμό κρουαζιέρας και για τη δημιουργία και εκμετάλλευση δεύτερου τερματικού σταθμού -οι οποίες περιλαμβάνονται στο στρατηγικό σχεδιασμό-προγραμματισμό του ΟΛΘ για το 2012, που επιδόθηκε στα μέλη του Συμβουλίου Ανάπτυξης Λιμένος υπό τη μορφή γραπτού υπομνήματος- όπως αναφέρει στη «Ν» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Στέλιος Αγγελούδης, πρέπει να γίνουν σε συμφωνία και συνεργασία με το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων. Για το λόγο αυτό, δεν είναι σε θέση να προσδιορίσει τον ακριβή χρόνο, εντός του 2012, διεξαγωγής των συγκεκριμένων διαγωνισμών. Πάντως, αποτελούν προτεραιότητα για τη διοίκηση του λιμανιού.


Παράλληλα, με στόχο πάντοτε την ανάπτυξη του κομματιού της κρουαζιέρας, στο πρόγραμμα του 2012 έχουν ενταχθεί από τη διοίκηση της ΟΛΘ Α.Ε.:

* Η επέκταση των κρηπιδωμάτων 4 έως και 8, κατά 10 μέτρα προς τη θάλασσα, με σκοπό τη δημιουργία χερσαίας ζώνης έμπροσθεν του επιβατικού σταθμού και επίτευξης επιχειρησιακού βυθίσματος στα 10 μέτρα, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα εξοπλισμού του τερματικού σταθμού με νέες ανωδομές εξυπηρέτησης των επιβατών, αλλά το πιο σημαντικό, όπως επισημαίνει ο κ. Αγγελούδης, είναι η δυνατότητα εξυπηρέτησης πολύ μεγάλων κρουαζιερόπλοιων.

* Εντός των επομένων δύο-τριών μηνών η ΟΛΘ Α.Ε., σύμφωνα με το εν λόγω γραπτό υπόμνημα, «θα μπορεί να κλείσει μία συμφωνία με εταιρεία κρουαζιέρας. Ηδη οι συζητήσεις είναι προχωρημένες και η εταιρεία έχει συμπεριλάβει τη Θεσσαλονίκη στα τρία υποψήφια λιμάνια για αλλαγή επιβατών από τα πλοία της εταιρείας». Ο κ. Αγγελούδης επιφυλάσσεται να ανακοινώσει το όνομα της εταιρείας, εν ευθέτω χρόνω. Πάντως, πληροφορίες φέρουν τη μεγάλη ευρωπαϊκή εταιρεία κρουαζιέρας, «Costa Crociere» να «δένει» στον ΟΛΘ εντός του 2012, ενώ σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου o κ. Αγγελούδης είχε ανακοινώσει ότι η «Aida Cruises» σκοπεύει το 2012 να διπλασιάσει τις αφίξεις της στη Θεσσαλονίκη το 2012.

* Προβλέπεται, επίσης, η εκπόνηση μελέτης για τις οικονομικές επιπτώσεις της κρουαζιέρας, ώστε να αναδειχθεί περισσότερο ο ρόλος της για την τοπική οικονομία και κοινωνία, καθώς επίσης η διοργάνωση συνεδρίου με θέμα την κρουαζιέρα και τα οφέλη της στις τοπικές κοινωνίες, η ένταξη στο επίσημο τιμολόγιο της εταιρείας εκπτωτικών πακέτων για να αυξηθεί η ελκυστικότητα της Θεσσαλονίκης ως προορισμού, η συμμετοχή σε μία ή δύο διεθνώς αναγνωρισμένες Εκθέσεις του κλάδου και η συνέχιση επαφών με στελέχη εταιρειών κρουαζιέρας.

ΒΑΣΩ ΒΕΓΙΡΗ ατο naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...