Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Άγριος πόλεμος Χατζηνικολάου-Μεϊμαράκη για το «Καρούζος Gate»

Μετά την σημερινή σκληρή επίθεση του Προέδρου της Βουλής, ο οποίος χαρακτήρισε μαφιόζικη την επίθεση εναντίον του από την Real News, ο εκδότης της εφημερίδας, Νίκος Χατζηνικολάου έκανε την ακόλουθη δήλωση: 

«Με έκπληξη και θλίψη πληροφορήθηκα ότι ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης παρουσία δεκάδων δημοσιογράφων εξαπέλυσε προσωπικές απειλές και ύβρεις εναντίον μου, διαπράττοντας πρωτοφανές στα πολιτικά χρονικά ολίσθημα, για το οποίο θα μπορούσα να προσφύγω στη Δικαιοσύνη. Δεν θα το πράξω. Θα συνεχίσω απερίσπαστος τη δημοσιογραφική έρευνα. Δεν πτοούμαι. Οφείλω όμως να επισημάνω ότι από τον πολύπειρο Ευάγγελο Μεϊμαράκη, ιδίως τώρα που φέρει και τον τίτλο του Προέδρου της Βουλής, θα ανέμενα ψύχραιμη και θεσμική αντίδραση. Το μέγα σκάνδαλο, άλλωστε, είναι η συγκάλυψη επί 1,5 και πλέον έτος της καταγγελίας που έφερε στο φως η Real news. Και σε αυτό το σκάνδαλο η απάντηση μπορεί να είναι μόνο μία: πλήρης δικαστικός έλεγχος, με άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών και offshore εταιρειών. Αυτός είναι ο δρόμος για να απαντήσει ο Πρόεδρος της Βουλής σε όσους δικαίως ή αδίκως τον κατήγγειλαν και όχι οι ύβρεις και οι απειλές εναντίον μου».

Νωρίτερα, ο Πρόεδρος της Βουλής μιλώντας σε δημοσιογράφους είχε εξαπολύσει σφοδρή επίθεση στον Νίκο Χατζηνικολάου. Συνομιλώντας με δημοσιογράφους που καλύπτουν το κοινοβουλευτικό ρεπορτάζ ο κ. Μειμαράκης αποκάλεσε «μαφιόζικη, εκβιαστική και αλήτικη επίθεση» το δημοσίευμα της Real News. Μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Βουλή ανέφερε:
  • Θέλει να μου πιει το αίμα με το καλαμάκι, δεν θα τον αφήσω
  • Ό,τι έκαναν τόσο καιρό ο Σαμαράς και οι υπόλοιποι αρχηγοί για να αποκτήσει η χώρα την αξιοπιστία της εξανεμίστηκαν με αυτό το δημοσίευμα
  • Ξέρω ότι ο Χατζηνικολάου είναι σοβαρός παίκτης, ξέρω ποιοι είναι από πίσω του, ξέρω που πάω να δώσω την μάχη, αυτό δεν με εμποδίζει να την δώσω και δεν θα με εμποδίσει ούτε το κοστούμι του προέδρου της Βουλής
  • Εγώ θα δώσω την μάχη και στην αρένα και όχι μόνο στα σαλόνια
  • Θα κατέβω στην αρένα, δεν θα πάω μόνο νομικά και σαλονάτα
  • Ο Χατζηνικολάου δεν με πήρε ούτε ένα τηλέφωνο να με ρωτήσει πριν δημοσιεύσει ένα κείμενο που πλήττει το αξίωμα του προέδρου της Βουλής και το πολιτικό σύστημα, ούτε ένα τηλέφωνο, αυτή είναι η αξιοπιστία του
  • Οι λογαριασμοί μου έχουν ελεγχθεί 100 φορές, ξαναδίνω εντολή να γίνουν φύλλο και φτερό τα πάντα
  • Είμαι ευχαριστημένος με την κάλυψη του Μεγάρου Μαξίμου, δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους αρχηγούς
  • Το ότι δεν παραιτούμαι είναι γιατί δεν θέλω να μπλέξω την κυβέρνηση και να προκαλέσω αποσταθεροποίηση
  • Η αλήθεια είναι ανίκητη αλλά θέλει τον χρόνο της για να φανεί
  • Εγώ ξέρω την αλήθεια, ξέρω ότι είμαι καθαρός 100%
  • Μιλάω για μένα, όχι για άλλα πρόσωπα. Όποιος τα έχει κάνει ας τα λουστεί

    Πηγή: | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...