Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Μεϊμαράκης: Εγώ ανοίγω πόθεν έσχες και λογαριασμούς- Να κάνει το ίδιο και ο Χαζηνικολάου

Αγριεύει η αντιπαράθεση μεταξύ του υπό αναστολή προέδρου της Βουλής Ευάγγελου Μεϊμαράκη με τον δημοσιογράφο - εκδότη της εφημερίδας Real News Νίκο Χατζηνικολάου.

Σήμερα, ο κ. Μεϊμαράκης ενημέρωσε τους δημοσιογράφους ότι έχει δοθεί εντολή στις υπηρεσίες της Βουλής να δοθούν στη δημοσιότητα αναδρομικά από το 1981 όλες οι δηλώσεις Πόθεν Εσχες που έχει καταθέσει στο Κοινοβούλιο. Το ίδιο, συμπλήρωσε, ελπίζω να έχει την ευθιξία να κάνει και ο κ. Χατζηνικολάου.

Ακόμη είπε ότι σε συνεννόηση με τους νομικούς του συμβούλους θα δώσει εντολή να ανοίξουν οι τραπεζικοί του λογαριασμοί σε όλη τη γη. Και επανέλαβε: Το ίδιο ελπίζω να κάνει και ο κ. Χατζηνικολάου.

Επιπλέον, ο κ. Μεϊμαράκης με αφορμή την πρωινή ραδιοφωνική αναφορά του δημοσιογράφου «Ο Βαγγέλης από εδώ και πέρα θα με φυλάει μήπως πέσω σε καμιά λακκούβα» απάντησε: «Το φύλαγμα θα είναι αμοιβαίο. Ο Νίκος θα πρέπει να με φυλάει μήπως και πέσω κι εγώ σε καμιά λακκούβα έστω και με το αυτοκίνητο».

Επί της ουσίας της υπόθεσης του «Καρούζος Gate» ο κ.Μεϊμαράκης ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Αν ήξερα το έγγραφο Ζωγραφάκη, θα έλεγα παιδιά ότι έχω μια εκκρεμότητα, δεν μπορώ να γίνω Πρόεδρος της Βουλής. Θα έλεγα ευχαριστώ πολύ έχω εκκρεμότητα.»

«Όταν είσαι σε ένα αξίωμα έχεις κι άλλη ιδιότητα. Είσαι στο αξίωμα, έχεις του αξιώματος. Όμως παράλληλα, έχει και την ιδιότητα του βουλευτού, έχεις και την ιδιότητα του μέλους της ΝΔ, έχεις και την ιδιότητα του οικογενειάρχη, του πατέρα, δεν σημαίνει ότι όταν είσαι ΠτΒ χάνονται όλες οι άλλες ιδιότητες. Επειδή, φαίνεται ότι η συμπεριφορά που σου επιβάλλει η θεσμική σου ιδιότητα εκλαμβάνεται πολλές φορές ως αδυναμία υπεράσπισης με επιχειρήματα των απόψεων σου, απαιτείται να είσαι και ο άνθρωπος με το χαρακτήρα που έχεις για να υπερασπιστείς τον εαυτό σου. Διαπίστωσα ότι αυτός ο συνδυασμός πολλές φορές μπορεί να μην συνάδει αν και μέχρι στιγμής δεν έχω ξεφύγει. Άλλο αν στην παρέα χθες είπαμε μερικά πράγματα παραπάνω, με γαργαλήσατε. Δεν ήταν επίσημη συνέντευξη τύπου, όπου ο Πρόεδρος της Βουλης θα μιλούσε και πράγματι δεν θα ήταν σωστό, αν όμως εγώ βγω σε ένα παράθυρο και υπερασπιστώ τον εαυτό μου, θα μου πουν, α, για Πρόεδρος της Βουλής δεν μιλάς καλά; Και δηλαδή, καθόλου δεν θα μιλάω; Πως θα υπερασπιστώ τον εαυτό μου; Γι΄ αυτό είναι υπό σκέψη μου και η παραίτηση. Βέβαια, όπως η υπόθεση εξελίσσεται, βλέπω ότι δεν υπάρχουν ουσιαστικές στηρίξεις των κατηγοριών, λαμβάνεται και αυτό υπόψη.»

Εγώ ως υπουργός δεν έχω υπογράψει συμβάσεις κα μάλιστα, τεραστίων ποσών. Για να δω πως εάν έχω πάρει μίζες θα τις ξεπλύνω. Διότι όταν κάποιος σου λέει τα έφαγες, από πού να τα φάω, αφού όσο ήμουν υπουργός για αυτό που με κατηγορούσαν ήταν ότι δεν υπέγραφα. Εγώ είμαι ήδη ελεγμένος και εμπράκτως εγώ διευκολύνω, ας μου πει ο καθένας τι άλλο να κάνω, και θα το κάνω. Ότι χρειαστεί, ό,τι θέλουν, όπως το θέλουν. Είναι βαρύ, μου λέει ότι τα πήρα. Δεν λέει απλα ότι μου ήρθε η πληροφορία και τα έβγαλα, ευθέως αναλαμβάνει την πολιτική και ίσως και την ποινική ευθύνη ότι τα πήρα. Ωραία, πάμε λοιπόν, να το αποδείξουμε.

Αν υπάρχουν off-shore εταιρίες, να ανοίξουν. Μπορούμε να εξασφαλίσουμε την ακεραιότητα του αποδεικτικού υλικού με την άμεση δημοσιοποίησή του, όλα. Και εάν κάποιος έχει φόβο μην αλλοιωθούν τα πράγματα, μάλλον πρέπει να είναι ο βαλλόμενος. Λοιπόν, γιατί δεν συμφωνεί; Άμεση δημοσιοποίηση τώρα, ούτως ώστε να ξέρουν όλοι, και η κοινή γνώμη και η Βουλή. Εφόσον ο Νίκος έχει κι άλλα στοιχεία κακώς δεν τα δίνει, τον καλώ να τα δημοσιοποιήσει τώρα.

Σε ότι αφορά στη χθεσινή του αναφορά για το παντελόνι του στην οποία απάντησε επίσης σήμερα ο κ. Χατζηνικολάου προτρέποντάς τον να πηγαίνει τοίχο τοίχο υποστήριξε ότι «επρόκειτο για αστεϊσμό» και αναρωτήθηκε αν «ο κ. Χατζηνικολάου έχει ξεφύγει τόσο πολύ και του απαντάει με αυτό τον τρόπο».

Τέλος, αναφορικά με την περαιτέρω παραμονή του στην προεδρία της Βουλής, επανέλαβε ότι μελετά όλα τα ενδεχόμενα.

Πηγή: | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...