Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Μιλάει, για πρώτη φορά η γυναίκα στα χέρια της οποίας ξεψύχησε ο Γιγουρτάκης

«Έχω κολλήσει στη στιγμή που ο Νίκος έφυγε... Βλέπω την εικόνα κάθε μέρα»


Περιγράφει τις τελευταίες δραματικές στιγμές δίπλα στο νεαρό επιχειρηματία και κάνει όνειρα για το μέλλον. Ένα χρόνο σχεδόν μετά τον αιφνίδιο χαμό του Νίκου Γιγουρτάκη, η 23χρονη Ειρήνη Λάσπα, περιγράφει στο περιοδικό "Εγώ" την απώλεια του απόλυτου και μεγαλύτερου έρωτά της.

Τι θυμάσαι από το τελευταίο βράδυ;
«Τα πάντα. Το ζω κάθε μέρα. Στο μπάνιο μου, την ώρα που τρώω, την ώρα που οδηγώ. Είχαμε τσακωθεί θυμάμαι, όπως άλλωστε συνέβαινε συχνά. Είχαμε μια σχέση παθιασμένη. Στα άκρα. Αρρωστημένη. Με κάλεσε στο τηλέφωνο και μου διαμαρτυρήθηκε ότι δεν αισθανόταν καλά. Με κάλεσε ξανά και μου είπε ότι έχει αρρυθμίες, πόνο στην πλάτη και τσιμπήματα στο στήθος. Πήρα το αυτοκίνητο και σε πέντε λεπτά ήμουν εκεί. Όταν άνοιξε  την πόρτα και τον είδα ήταν χλωμός και φαινόταν ταλαιπωρημένος. Του ζήτησα να πάμε σε γιατρό αλλά δεν δέχτηκε... Θεώρησε ότι ήταν άλλη μια κρίση. Πέσαμε για ύπνο στις 06:00 το πρωί».

«Κάποια στιγμή μέσα στον ύπνο μου, άκουσα ήχους. Ξύπνησα και τον είδα στην άκρη του κρεβατιού, διπλωμένο,  να βγάζει αφρούς από το στόμα. Έβαλα το χέρι μου και προσπάθησα να του επαναφέρω τη γλώσσα που είχε γυρίσει. Του μιλούσα».

« Νόμιζα ότι ανταποκρινόταν. Κάλεσα παράλληλα το 166. Το ασθενοφόρο, ενώ υπήρχε στη Βούλα διαθέσιμο, έφτασε σε 20 λεπτά. Λίγο πριν φτάσουν οι διασώστες, ο Νίκος είχε ηρεμήσει. Τοποθέτησαν στο σώμα του το μηχάνημα ανάνηψης. Η φωνή του ενός “δεν ανταποκρίνεται” έχει μείνει καρφωμένη στο μυαλό μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...