Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Λαϊκό προσκύνημα και τελευταίο «αντίο» στην Πόλυ Πάνου


Από τις 9:30 το πρωί σήμερα, Δευτέρα στο παρεκκλήσι του Α' Νεκροταφείου τίθεται σε λαϊκό προσκύνημα η σορός της αγαπημένης για δεκαετίες τραγουδίστριας με τη γνήσια λαϊκή φωνή.

Το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί η νεκρώσιμος ακολουθία για την Πόλυ Πάνου ενώ στη συνέχεια θα μεταφερθεί η σορός στο Νεκροταφείο του Κόκκινου Μύλου όπου και θα ταφεί σε οικογενειακό τάφο.

Η Πόλυ Πάνου αντιμετώπιζε το τελευταίο διάστημα σοβαρά προβλήματα υγείας και νοσηλευόταν σε ιδιωτικό νοσοκομείο της Αθήνας, όπου και κατέληξε σε ηλικία 73 ετών.

Η Πολυτίμη Κολιοπάνου - όπως ήταν το πραγματικό της όνομα -, γεννήθηκε στην Αθήνα στις 28 Οκτωβρίου 1940, μεγάλωσε όμως στην Πάτρα.

Ο «νονός» του καλλιτεχνικού της ονόματος ήταν ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, ο άνθρωπος που την ανακάλυψε στην Πάτρα και έμελλε να της αλλάξει τη ζωή.

«Εγώ, πριν απ' όλα, για τον εαυτό μου τραγούδησα, τραγουδούσα, τραγουδάω. Σ' εμένα έδινα και δίνω πάντα λογαριασμό. Χωρίς τρακ, χωρίς τίποτα. Είχα, κι έχω πάντα, μεγάλο, πολύ μεγάλο πάθος. Το αγάπησα πολύ το λαϊκό τραγούδι. Και μπήκα μέσα κι έδωσα όλον μου τον εαυτό. Του Γρηγόρη Μπιθικώτση, το χαρτί που μου 'δωσε, εγώ δεν το 'καψα. Δεν υπήρχε περίπτωση να το κάψω!», είχε δηλώσει πριν από χρόνια σε συνέντευξή της, η σπουδαία τραγουδίστρια.

Το πρώτο τραγούδι που ηχογράφησε, το έγραψε ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης και είχε τίτλο «Πήρα τη στράτα την κακιά» (1952) και ακολούθησε το «Να πας να πεις της μάνας μου» (1956) του Γιώργου Ζαμπέτα.

Η Πόλυ Πάνου τραγούδησε πρώτη τα «Παιδιά του Πειραιά» του Μάνου Χατζηδάκι και επί δεκαετίες κατάφερνε με την ιδιαίτερη και γνήσια λαϊκή φωνή της να κάνει επιτυχίες τα περισσότερα τραγούδια που ερμήνευε.


Τα Νέα
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...