Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Δέσποινα Βανδή:«Έκανα δυο χρόνια να ξαναβρώ τον εαυτό μου»

Για την αγάπη που έχει στη Θεσσαλονίκη, τον σύζυγο της Ντέμη Νικολαϊδη αλλά και τα δυο της παιδιά μίλησε η Δέσποινα Βανδή στην εκπομπή “Κορίτσια για Σπίτι” στο κανάλι Μακεδονία.

«Ένα κομμάτι μου παραμένει πάντα εδώ», ανέφερε για την αγαπημένη της πόλη και αποκάλυψε πως έχει κρατήσει φιλίες από τα χρόνια του Πανεπιστημίου. «Έχω κουμπάρες, βαφτιστήρια, φίλες καρδιάς επί της ουσίας. Έχω χρόνο να τις βλέπω και το ευτύχημα είναι πως έχουν κάνει και αυτές παιδιά και δεν ζαλίζουν μόνο τα δικά μου τα παιδιά το κεφάλι τους», είπε χαρακτηριστικά η 42χρονη τραγουδίστρια.

Όταν τη ρώτησαν αν την απασχολεί ιδιαίτερα η εξωτερική της εμφάνιση η ίδια απάντησε: «Δεν ξέρεις πόσο τρώω γι’ αυτό το λες! Η Θεσσαλονίκη είναι ένας πειρασμός, σε κάθε στενό υπάρχει και ένα μαγαζί που θες να μπεις και να “αναστενάξει ο τόπος”. Υπάρχουν περίοδοι στη ζωή μου που δεν με ενδιαφέρει καθόλου να παχύνω ούτε να πάρω κιλά και συνήθως αυτές είναι περίοδοι που δεν δουλεύω, αλλά όταν είμαι στη σκηνή προσέχω λίγο παραπάνω», δήλωσε και ισχυρίστηκε πως όταν είναι στη σκηνή θέλει να αρέσει και στους άντρες αλλά και στις γυναίκες. «Μου αρέσει να βγαίνω και να αισθάνομαι ότι είμαι ΟΚ!».

Μιλώντας για τα παιδιά της, η Δέσποινα Βανδή είπε πως κάθε μητέρα θέλει για τα παιδιά της να είναι καλά. Για το αν έρθει η στιγμή που η κόρη της Μελίνα της γνωρίσει τον σύντροφό της η 42χρονη τραγουδίστρια είπε με χιουμοριστική διάθεση: «Αλίμονο σε αυτόν που θα πικράνει την κόρη μου! Ωραία θα είναι να μου μιλάει για τα προσωπικά της, θα έχει και αυτή κάποια σκιρτήματα, τώρα που είναι στο δημοτικό- εγώ είχα!». Αν ο γιος της πει πως θέλει να γίνει ποδοσφαιριστής; «Να πάει στον πατέρα του πρώτα να δει πως κλωτσάει τη μπάλα και μετά τα λέμε!».

Για τη σχέση της με τον σύζυγο της Ντέμη Νικολαϊδη και πως άλλαξε με τον ερχομό των παιδιών τους η ίδια αποκάλυψε στην κάμερα της εκπομπής πως της πήρε να δυο χρόνια να ξαναβρεί τον εαυτό της ως γυναίκα. «Η γυναίκα που γίνεται μάνα τα πρώτα χρόνια, ίσως η φύση την οπλίζει έτσι, δίνει βαρύτητα στο κομμάτι της μητρότητας με αποτέλεσμα το άλλο κομμάτι, το «είμαι γυναίκα» (να μένει πίσω). Τον πρώτο καιρό κυκλοφορείς με γάλατα πάνω σου, με πάνες, με κοτσίδα, με φόρμες δεν σε ενδιαφέρει, μπορεί να έχεις ξενύχτια, εγώ είχα πολλά ξενύχτια, δεν κοιμόμουν καλά και ήμουν νευρική», είπε χαρακτηριστικά. Δίνοντας συμβουλή στους άντρες που οι γυναίκες τους έχουν πρόσφατα γεννήσει είπε: «Οι άντρες πρέπει να δείχνουν ανεκτικότητα, είναι πολύ ουσιαστικό χάρισμα να μπορεί κάποιος να δείξει κατανόηση σε αυτή την πολύ μεγάλη αλλαγή που έρχεται, γιατί κακά τα ψέματα η μεγάλη αλλαγή στη γυναίκα έρχεται, ο άντρας τη ζει μέσα από αυτήν, γιατί βλέπει τη σχέση ότι δεν είναι όπως ήταν παλιά».

Τέλος, η 42χρονη τραγουδίστρια παραδέχτηκε πως αν υπάρχει ουσιαστικό δέσιμο και γερά θεμέλια η σχέση αντέχει τους κραδασμούς που θα υποστεί, και χαρακτηριστικά ανέφερε: «Δεν πιστεύω ότι υπάρχει ζευγάρι που δεν θα υποστεί κραδασμούς στη σχέση του όταν έρχεται ένα παιδί στον κόσμο, αλλάζει ουσιαστικά όλη η σχέση!». Όσον αφορά τη δική της σχέση: «Είμαστε πολύ καλά, μεγάλωσε και ο γιος μου, είμαστε πάρα πολύ καλά!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...