Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Adobe: Οι κάτοχοι tablets δαπάνησαν τα περισσότερα σε online αγορές

Logo of Adobe Systems Incorporated
Image via Wikipedia
Η Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) παρουσίασε τα ευρήματα της πρώτης Adobe® Digital Marketing Insights μελέτης της, η οποία σχεδιάστηκε με σκοπό να παράσχει στους επαγγελματίες του marketing, του e-commerce και του λιανικού εμπορίου στοιχεία σχετικά με το digital marketing. Η μελέτη αυτή εξέτασε πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να επισκεφθεί τα online καταστήματα. Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πάνω από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων retailers των ΗΠΑ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι κατά τους περιόδους των διακοπών του 2011 αλλά και γενικότερα κατά το 2011, οι χρήστες tablets δαπάνησαν μεγαλύτερα χρηματικό ποσά ανά αγορά σε σύγκριση με τους τους που έκαναν online αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphones τους ή τα παραδοσιακά laptops και PCs, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι χρήστες tablets ήταν οι πλέον πολύτιμοι online καταναλωτές το 2011.
Κύρια ευρήματα
  • Οι χρήστες tablets δαπάνησαν 54% περισσότερα σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones και 21% περισσότερα από τους χρήστες laptops/desktops.
  • Οι χρήστες tablets ήταν σχεδόν 3 φορές πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες online σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones, ενώ ήταν σχεδόν εξίσου πιθανό σε σύγκριση ανάμεσα στους χρήστες tablets και laptops/desktops.
Image representing iPad as depicted in CrunchBase
Image via CrunchBase
«Η Adobe αντιλαμβάνεται την ανάγκη των retailers να βελτιστοποιήσουν τα sites τους για τους επισκέπτες μέσω κινητών συσκευών, και τα ευρήματα αυτής της μελέτης καταδεικνύουν ότι τα tablets είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό νέο κανάλι πωλήσεων το οποίο πρέπει να αξιοποιήσουν οι marketers», δήλωσε ο Brad Rencher, senior vice president and general manager, Adobe Digital Marketing Business. «Αυτή η μελέτη δείχνει τη σπουδαιότητα της βελτιστοποίησης της e-tail στρατηγικής για τους χρήστες tablets το 2012 ώστε να γίνει σωστή διαχείριση και αξιοποίηση αυτού του σημαντικά προσοδοφόρου και συνεχώς αυξανόμενου καταναλωτικού κοινού».
Η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τους χρήστες  κινητών συσκευών, όπως είναι τα smartphones, καθίσταται ως μία συνήθης πρακτική πλέον. Με την αύξηση, όμως, των συσκευών iPad και των AndroidTM tablets, οι εταιρείες αντιμετωπίζουν επιπλέον ανάγκες βελτιστοποίησης ώστε να μπορούν να παρέχουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες online shopping. Εάν οι retailers αντιμετωπίσουν με τον ίδιο τρόπο τη στρατηγική τους για τα κινητά τηλέφωνα και τα tablets, τότε ίσως χάσουν τη δυναμική των χρηστών tablets.
Γιατί οι χρήστες tablets ξοδεύουν περισσότερα
Σύμφωνα με τη μελέτη της Adobe, τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών tablets, καθώς και η γενικότερη εμπειρία από τους χρήστες που προτιμούν αυτές τις συσκευές, συγκλίνουν προς το ότι είναι ένα αρκετά προσοδοφόρο κοινό. Ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18 και 34 ετών και τείνουν να είναι πιο εύποροι σε σύγκριση με τους υπόλοιπους online shoppers. Όμως, το υψηλότερο επίπεδο εισοδήματος είναι μόνο η μία πλευρά της ιστορίας. Οι χρήστες tablets έχουν επίσης υψηλότερο ποσοστό χρήσης των συσκευών τους το σαββατοκύριακο, οπότε και έχουν περισσότερο χρόνο διαθέσιμο για online αγορές.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...