Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Δεν πάει Eurovision η Μάριον Μιχελιδάκη

Αν και το όνομα της έχει ακουστεί πολύ έντονα ως φαβορί για να παρουσιάσει τη φετινή Eurovision, η Μάριον Μιχελιδάκη σε συνέντευξη της αποκάλυψε πως δεν έχει δεχτεί επίσημη πρόταση.

Η ίδια μιλώντας στο TV Έθνος ανέφερε «Μου είπε ο σύζυγός μου ότι το διάβασε σε όλα τα blogs. Από επίσημα χείλη δεν γνωρίζω τίποτα. Είμαι αφοσιωμένη σε αυτό που κάνω. Τα άλλα είναι κουβέντες του αέρα. Εγώ δεν έχω πρόβλημα με το κομμάτι Eurovision. Άλλωστε, η Eurovision σήμερα δεν έχει καμία σχέση με αυτή του χθες. Η ΕΡΤ έχει αλλάξει πάρα πολύ, πρέπει να το καταλάβει ο κόσμος. Κανείς δεν παίρνει αμοιβές τρελές και όσοι τις έπαιρναν δεν είναι καν στην ΕΡΤ πια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...