Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Ιατρόπουλος: "Είχα πέσει κι εγώ θύμα τοκογλύφων"

Εδώ και λίγες ώρες αίσθηση έχει κάνει η είδηση ότι ο Μιχάλης Ιατρόπουλος εμπλέκεται στο κύκλωμα τοκογλυφίας και εκβιασμών που εξαρθρώθηκε στη Θεσσαλονίκη.

Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε στην εφημερίδα «Espresso» τονίζοντας: «Είναι αστείο να εμπλέκεται το όνομά μου. Βέβαια, δεν με έχει καλέσει κανείς ως σήμερα για απολογία. Οκτώ ολόκληρους μήνες ζούσα από το ταμείο ανεργίας. Ήμουν άνεργος. Σήμερα, αν ανοίξουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς μου, δεν θα βρουν περισσότερα από 300 ευρώ. Αν έκανα τέτοιες δουλειές, δεν θα είχα πρόβλημα επιβίωσης!».

Όσο για την ουσία των κατηγοριών με τις οποίες των σχετίζουν τα δημοσιεύματα, ο Μιχάλης Ιατρόπουλος προσθέτει: «Είναι κάτι που απεχθάνομαι, αποστρέφομαι και σιχαίνομαι. Όταν είχα επιχειρήσεις, σε πολύ δύσκολες στιγμές είχα πέσει κι εγώ θύμα τοκογλύφων. Ήταν οι πιο δύσκολες μέρες στη ζωή μου. Είχα χάσει τον ύπνο μου. Μιλάτε σοβαρά ότι θα μπορούσα εγώ να κάνω κακό σε ανθρώπους; Αν και υπήρξα άνθρωπος της νύχτας μέσα από νυχτερινά κέντρα που διέθετα στη Θεσσαλονίκη, δεν έχω βλάψει ουδέποτε στη ζωή μου άνθρωπο. Προκαλώ οποιονδήποτε επωνύμως αλλά και ανωνύμως να βγει να δηλώσει ότι είχε παράνομη συναλλαγή μαζί μου. Αν βρεθεί, θα πάω μόνος μου να παραδωθώ».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ Ο επιχειρησιακός διευθυντής Ειδικών Υποθέσεων του ΣΔΟΕ Θεσσαλονίκης συμπεριλαμβάνε...

Χατζηνικολάου: Ο Φερέτης μου τηλεφωνούσε ως εκπρόσωπος του Πατριαρχείου

Ο Φερέτης ετοίμαζε εκπομπή Υγείας με θέμα τις μεταμοσχεύσεις!!!

Βρίσκεται ανάμεσα στα μέλη του κυκλώματος που δε συνελήφθησαν γιατί δεν συνέτρεχαν λόγοι αυτοφώρου. Σύμφωνα με το Seleo.gr, πρόκειται γ...

Πασίγνωστος πρώην ποδοσφαιριστής ένα από τα θύματα του κυκλώματος εκβιαστών!

Και ο Αντώνης Κανάκης θύμα των τοκογλύφων - εκβιαστών της Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...