Σύμφωνα με έγκυρα βρετανικά δημοσιεύματα, το projet της VW που αφορά στην κατασκευή ενός πισωκίνητου roadster με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο είναι πολύ πιθανό να μείνει τελικά στα χαρτιά.
Οι απανταχού λάτρεις των σπορ κατασκευών (πολύ περισσότερο μάλιστα, εκείνοι των 2θέσιων ανοιχτών αυτοκινήτων) ασφαλώς και θα θυμούνται το κομψό πρωτότυπο μοντέλο Blue Sport, το οποίο είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά η VW στην έκθεση του Ντιτρόιτ, το 2009. Blue Spor
Έκτοτε, πολλά έχουν γραφτεί στον διεθνή αυτοκινητικό Τύπο αναφορικά με τις προοπτικές και την… τύχη εν γένει του εν λόγω αυτοκινήτου, το οποίο, αν και παραμένει μέχρι και σήμερα στο στάδιο του πρωτοτύπου, κατάφερε από την πρώτη κιόλας στιγμή, χάρη στις υψηλές περγαμηνές του (βλ. 2θεσιο με μαλακή οροφή, κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρας τοποθετημένος στο κέντρο) να διεγείρει τους οπαδούς της σπορ οδήγησης.
Τρία λοιπόν χρόνια μετά και με δεδομένη την εσωτερική «κόντρα» στους κόλπους του VW Group αναφορικά με το ποια εταιρεία (ή εταιρείες) θα προσθέσει τελικά ένα μοντέλο σαν το Blue Sport στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της, το μέλλον του Blue Sport καθίσταται πλέον αβέβαιο.
Οι λόγοι που ενδεχομένως θα οδηγήσουν στην ακύρωση του όλου project αποδεικνύεται πως είναι, σύμφωνα πάντα με δηλώσεις των ίδιων των ιθυνόντων του VW Group, καθαρά εμπορικοί (και σε καμία απολύτως περίπτωση τεχνικοί, μιας και τα πάντα στον τομέα αυτό, όπως διαβεβαίωσε ο επικεφαλής της VW Αμερικής, είναι ήδη έτοιμα), καθώς, σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις, η προβλεπόμενη ζήτηση για ένα τέτοιο μοντέλο δεν αναμένεται να είναι τέτοια ώστε να καλυφθεί μέσω αυτών η επένδυση και το συνολικό εν γένει κόστος για την κατασκευή του.
Το μαγικό πάντως νούμερο, που αναμένεται, εφόσον θεωρηθεί εφικτό, ότι θα δώσει το πράσινο φως για την παραγωγή του Blue Sport υπό τη σκέπη της VW, είναι, με βάση τους υπολογισμούς των ανθρώπων της, η πώληση σε παγκόσμιο επίπεδο περί των 50.000 αντιτύπων σε ετήσια βάση, τιμή όμως που προς το παρόν κρίνεται υπερβολικά αισιόδοξη έχοντες ως δεδομένες τόση την οικονομική συγκυρία στη Γηραιά Ήπειρο, όσο και τις ιδιαίτερες προτιμήσεις των αγοραστών του είδους στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Πηγή: 4troxoi.gr
Οι απανταχού λάτρεις των σπορ κατασκευών (πολύ περισσότερο μάλιστα, εκείνοι των 2θέσιων ανοιχτών αυτοκινήτων) ασφαλώς και θα θυμούνται το κομψό πρωτότυπο μοντέλο Blue Sport, το οποίο είχε παρουσιάσει για πρώτη φορά η VW στην έκθεση του Ντιτρόιτ, το 2009. Blue Spor
Έκτοτε, πολλά έχουν γραφτεί στον διεθνή αυτοκινητικό Τύπο αναφορικά με τις προοπτικές και την… τύχη εν γένει του εν λόγω αυτοκινήτου, το οποίο, αν και παραμένει μέχρι και σήμερα στο στάδιο του πρωτοτύπου, κατάφερε από την πρώτη κιόλας στιγμή, χάρη στις υψηλές περγαμηνές του (βλ. 2θεσιο με μαλακή οροφή, κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρας τοποθετημένος στο κέντρο) να διεγείρει τους οπαδούς της σπορ οδήγησης.
Τρία λοιπόν χρόνια μετά και με δεδομένη την εσωτερική «κόντρα» στους κόλπους του VW Group αναφορικά με το ποια εταιρεία (ή εταιρείες) θα προσθέσει τελικά ένα μοντέλο σαν το Blue Sport στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της, το μέλλον του Blue Sport καθίσταται πλέον αβέβαιο.
Οι λόγοι που ενδεχομένως θα οδηγήσουν στην ακύρωση του όλου project αποδεικνύεται πως είναι, σύμφωνα πάντα με δηλώσεις των ίδιων των ιθυνόντων του VW Group, καθαρά εμπορικοί (και σε καμία απολύτως περίπτωση τεχνικοί, μιας και τα πάντα στον τομέα αυτό, όπως διαβεβαίωσε ο επικεφαλής της VW Αμερικής, είναι ήδη έτοιμα), καθώς, σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις, η προβλεπόμενη ζήτηση για ένα τέτοιο μοντέλο δεν αναμένεται να είναι τέτοια ώστε να καλυφθεί μέσω αυτών η επένδυση και το συνολικό εν γένει κόστος για την κατασκευή του.
Το μαγικό πάντως νούμερο, που αναμένεται, εφόσον θεωρηθεί εφικτό, ότι θα δώσει το πράσινο φως για την παραγωγή του Blue Sport υπό τη σκέπη της VW, είναι, με βάση τους υπολογισμούς των ανθρώπων της, η πώληση σε παγκόσμιο επίπεδο περί των 50.000 αντιτύπων σε ετήσια βάση, τιμή όμως που προς το παρόν κρίνεται υπερβολικά αισιόδοξη έχοντες ως δεδομένες τόση την οικονομική συγκυρία στη Γηραιά Ήπειρο, όσο και τις ιδιαίτερες προτιμήσεις των αγοραστών του είδους στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Πηγή: 4troxoi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!