Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Αρναούτογλου: «Δεν ήμουν πάντα εντάξει στις σχέσεις μου»

Με αφορμή την κυκλοφορία του πρώτου του βιβλίου «Μακιγιαρισμένοι φόβοι» (στις 19 Ιανουαρίου), ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» για τα λάθη που έκανε στην προσωπική του ζωή στο παρελθόν, αλλά και για τη σχέση του με τη νέα του σύντροφο, Νικόλ Κοτοβός.
 
Τη σχέση του με την Ελληνοαμερικανίδα επιχειρηματία την παραδέχτηκε πρόσφατα. Θεωρεί ότι είναι το κατάλληλο πρόσωπο για εκείνον; «Στο χρονικό μιας σχέσης πιστεύουμε πάντα ότι αυτός που βρίσκεται δίπλα μας είναι ο κατάλληλος σύντροφος, αλλά, καθώς τα χρόνια περνούν και κοιτάζουμε πίσω, ανακαλύπτουμε πολλές φορές ότι δεν ήταν. (…) Αν η τωρινή μου σχέση είναι η καλύτερη θα το κρίνει ο χρόνος. Στην προσωπική μου ζωή είμαι ήρεμος, μια λέξη που μου αρκεί. Οι βαρύγδουπες δηλώσεις που έκανα στο παρελθόν ήταν λάθος στο οποίο δεν θέλω να υποπέσω ξανά» είπε ο ίδιος.

Τι αναζητά πλέον στη ζωή του και τι λάθη του παρελθόντος θέλει να αποφύγει στις προσωπικές του σχέσεις; «Ψάχνω για ανθρώπους που δεν είναι μακιγιαρισμένοι, γιατί πλέον θέλω την αλήθεια. Πολλές φορές βάφτηκα κι εγώ ο ίδιος. Έγινα κάτι που δεν ήθελα να για να μη χάσω μια γυναίκα. Δεν ήμουν πάντα εντάξει στις σχέσεις μου, έκανα πολλά λάθη και πολλές φορές βάφτηκα με ψεύτικα χρώματα. Διόγκωνα ένα πρόβλημά μου για να έχω την προσοχή των άλλων. Ήθελα για την ακρίβεια να νιώσω θαλπωρή, ήταν ένας φόβος τον οποίο βίωσα πριν από μια επταετία και ξεπέρασα με ψυχοθεραπεία» εξομολογήθηκε και κατέληξε λέγοντας: «Σήμερα, έμαθα να αγαπώ τον Γρηγόρη πολύ περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν. Παλιά δεν τα πήγαινα καλά με τον εαυτό μου». .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...