Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Τι απαντά η σύζυγος του Πλούταρχου για τα «αδήλωτα» 2,8 εκατομμύρια ευρώ που εντόπισε το ΣΔΟΕ


Για την υπόθεση με τα 2,8 εκατομμύρια ευρώ που φέρεται να μην έχει δηλώσει ο τραγουδιστής Γιάννης Πλούταρχος, απαντά η σύζυγός του Μαρία Κακοσαίου.


Σε δηλώσεις της στην εφημερίδα Newsbomb ανέφερε ότι όλα όσα έχουν γραφτεί δεν ισχύουν και ότι η υπόθεση έχει κλείσει από τα μέσα Σεπτεμβρίου οπότε και ολοκληρώθηκε ο δεκαετής έλεγχος του ΣΔΟΕ στα οικονομικά του Γιάννη Πλούταρχου.

Πλούταρχος: Με στοχοποιούν και με διασύρουν


Ανακοίνωση με την οποία διαβεβαιώνει ότι σέβεται τη νομιμότητα και ότι δεν ανέχεται να δημιουργούνται αρνητικές εντυπώσεις εις βάρος του σχετικά με θέματα φορολογικού απορρήτου εξέδωσε ο τραγουδιστής Γιάννης Πλούταρχος μετά την αποκάλυψη ότι δεν απέκρυψε από την εφορία εισοδήματα 2,8 εκατομμυρίων ευρώ.
Πλούταρχος: Με στοχοποιούν και με διασύρουν


«Από ορισμένους κύκλους επιχειρείται η στοχοποίησή μου και ο διασυρμός μου, κάνοντας λόγο για εμπλοκή μου σε υποθέσεις φοροδιαφυγής και στη μη έκδοση φορολογικών στοιχείων από μέρους μου. Σας δηλώνω ότι σέβομαι τη νομιμότητα και τους κανόνες δικαίου της συντεταγμένης Πολιτείας μας αλλά δεν ανέχομαι αβασίμως να διασύρομαι και να δημιουργούνται αρνητικές εντυπώσεις εις βάρος μου και μάλιστα σε θέματα του φορολογικού μου απορρήτου, το οποίο αποτελεί ευαίσθητο θέμα και για μένα όπως και για κάθε πολίτη στην ευνομούμενη Πολιτεία μας», σημείωσε ο τραγουδιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...