Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Ρ. Κορομηλά: Γιατί δεν έχω πάει στην εκπομπή της Ελένης

Η Ρούλα Κορομηλά σπάνια μιλάει… αλλά όταν αποφασίσει να το κάνει, το κάνει με απόλυτη ειλικρίνεια. Έτσι, λοιπόν, η γνωστή παρουσιάστρια παραχώρησε στο «Πρωινό mou» μία από τις λίγες της συνεντεύξεις και μίλησε για όλα…  Για τις ανασφάλειές της, την τηλεόραση και αν της λείπει, τις αρνητικές κριτικές και φυσικά την Ελένη Μενεγάκη και τη φημολογούμενη «κόντρα» τους.

«Ό,τι έζησα ανήκει στο παρελθόν... Αυτό που ενδιαφέρει είναι το τώρα... Και αντιμετωπίζω το τώρα με χαρά, αισιοδοξία και θετικότητα. Νιώθω περήφανη για ότι έκανα ,όμως, δεν ζω με το παρελθόν μου», απάντησε η Ρούλα στην ερώτηση αν της λείπει η τηλεόραση και αναφορικά με τις επαγγελματικές της ανασφάλειες, είπε: «Ανασφάλειες γιατί να έχω; Οι άνθρωποι που έχουν το ταλέντο και την επιτυχία που είχα εγώ στην ζωή μου, είναι μεγάλο ελάττωμα να είναι ανασφαλείς. Δεν υπάρχει λόγος να μη χαίρεσαι με την επιτυχία των άλλων και να ζηλεύουν... Το να ζηλέψεις μία καλή δουλειά, είναι άλλο πράγμα... Με αυτή την έννοια ,λοιπόν, μπορεί και να έχω ζηλέψει στο παρελθόν… Ποτέ στη ζωή μου και στην καριέρα μου δεν έχω χλευάσει και δεν έχω συκοφαντήσει τους συναδέλφους μου... Ποτέ δεν έχω πει κάτι με κακία και μίσος και νομίζω πως κανείς παλαιότερα δεν έκανε κάτι τέτοιο, σε αντίθεση με τώρα...».

Οι αρνητικές κριτικές τι ρόλο παίζουν στη ζωή της; «Τα πρώτα χρόνια και πριν από το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισα, ό,τι διάβαζα με ενοχλούσε... Στεναχωριόμουν και για όλα αυτά που ακούγονταν για μένα, γιατί ήταν και ο μπαμπάς μου άρρωστος για αρκετό καιρό και φοβόμουν πως με όλα αυτά, θα επιδεινωνόταν η κατάστασή του. Όμως, έκανα λάθος... Γιατί ο μπαμπάς μου ήξερε ποια είμαι, ήξερε τι ακριβώς συνέβαινε γι’ αυτό και πάντα έκλαιγα στην αγκαλιά του».

Όσο για την περιβόητη κόντρα με την Ελένη Μενεγάκη; «Έχω βαρεθεί να ακούω για την κόντρα μου με την Ελένη Μενεγάκη. Ξέρω την σκοπιμότητα όσων ασχολούνται με τις κόντρες. Τι κόντρα μπορώ να έχω εγώ με την κυρία Μενεγάκη; Έχουμε δύο διαφορετικές πορείες επαγγελματικές. Άλλη καριέρα έκανα εγώ, άλλη πολύ επιτυχημένη καριέρα έκανε η Ελένη. Άλλα πράγματα έχω βιώσει εγώ στην προσωπική μου ζωή, άλλα πράγματα έχει βιώσει εκείνη. Δεν υπάρχει καμία, μα καμία, ούτε στη σφαίρα της φαντασίας κόντρα με την Ελένη».

Ποιος είναι όμως ο λόγος για τον οποίο δεν έχει πάει καλεσμένη στην εκπομπή της; «Αποφεύγω να εμφανίζομαι σε εκπομπές για πολλούς λόγους. Έχω κι αυτή την διοικητική θέση στο κανάλι και πρέπει να είμαι προσεκτική», απάντησε η παρουσιάστρια.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...