Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Άννα Χατζησοφιά: Πως πάνε στην Αθήνα οέο;

Με τον τίτλο "Πως πάνε στην Αθήνα οέο";, η γνωστή σεναριογράφος Άννα Χατζησοφιά δημοσιεύει στο Facebook  την περιπέτειά της να φτάσει από τα Ανάβρυτα στην Αθήνα, Και δίνει μια απολαυστική περιγραφή τι τραβάει μία οδηγός για να φτάσει στην Αθήνα, αφού τα φανάρια (και όχι μόνο) ΔΕΝ λειτουργούν.


Απολαύστε το κείμενό της και ... προβληματιστείτε:

"Είμαι κάτοικος Μαρουσιού στην περιοχή Αναβρύτων, δηλαδή ανεβαίνοντας Κηφισίας δεξιά προς Μελίσσια. Εδώ και μερικές μέρες δεν λειτουργούν τα φανάρια στη διασταύρωση λεωφόρου Κηφισίας και οδού Πεντέλης. Τις δύο πρώτες μέρες υπήρχε τροχονόμος. Χθες θέλησα, η ανόητη, να κατέβω Αθήνα. Ξεκίνησα λοιπόν με το παλιό γαλάζιο Σιτροέν μου και βρέθηκα κολλημένη στην Πεντέλης σε μια απίστευτη ουρά αυτοκινήτων ενός χιλιομέτρου περίπου. Πλησιάζοντας, at last, την Κηφισίας, βλέπω όλα τα αυτοκίνητα να στρίβουν δεξιά για Κηφισιά και κανένα για Αθήνα.

Τι στην ευχή σκέφτηκα, πάνε όλοι στο Βάρσο να πάρουν ρυζόγαλα; Όταν έφτασα, με την σειρά μου στην πολυπόθητη διασταύρωση, διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε τρόπος να πάω στην Αθήνα. Πορτοκαλί και λευκά πλαστικά διαχωριστικά είχαν αποκλείσει την λεωφόρο.  Μπορούσα να πάω μόνο δεξιά. Στην Κηφισιά, στη Νέα Ερυθραία, στη Βαρυμπόπη, στη Λαμία, οπουδήποτε αλλού εκτός από την Αθήνα. Σκέφτομαι, η πονήρω, θα κάνω αναστροφή πιο πάνω στο φανάρι στο ύψος του Real Fm. Αμ δε, επειδή δεν ήμουν η μόνη πονήρω που το σκέφτηκε αυτό, η ουρά ήταν του απίστευτου και αφού περίμενες αυτό «το απίστευτου», υπήρχε τροχονόμος που σε έστελνε μέσα στο Μαρούσι υποχρεωτικά.

Έχετε δοκιμάσει ποτέ να διασχίσετε το Μαρούσι για να πάτε Αθήνα; Και ούτε να το κάνετε ακόμα κι αν έχετε παρέα την Αριάδνη και τον μίτο της. Απελπισμένη αλλά και ευσυνείδητη πολίτης, τρομάρα μου, τηλεφωνώ στην τροχαία Κηφισιάς, για να τους ενημερώσω. Και με πληροφορούν τα εξής απίστευτα: Η σύμβαση της εταιρείας που έχει τα φανάρια (που διαχειρίζεται τα φανάρια, θα σας γελάσω), έληξε και το κράτος δεν την πληρώνει. Έτσι έκλεισαν τους σηματοδότες. Η τροχαία, λέει, δεν έχει προσωπικό για να στείλει τροχονόμους και αποφάσισε, η τροχαία πάντα, να κλείσει την διασταύρωση, αποκλείοντας σε περίπου 300.000 κατοίκους την δίοδο τους προς την Αθήνα.


Τόλμησα λοιπόν η θρασύς ανόητη να ρωτήσω τον  τροχαίο,  «και εγώ πως θα πάω Αθήνα;», «Βρείτε το εσείς» μου απάντησε.  
Περιττό να σας πω ότι δεν πήγα Αθήνα, γιατί δεν είχε νόημα πλέον. Είχε περάσει η ώρα.
Σήμερα το πρωί τηλεφώνησα στο Δήμο Αμαρουσίου. Δεν είχε ιδέα φυσικά. Γιατί να έχει, δεν είναι παραμονή εκλογών.   Μου υποσχέθηκαν ότι θα το διερευνήσουν το θέμα και θα μου τηλεφωνήσουν. Σας πήραν εσάς; Γιατί εμένα όχι!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...