Στην αίγλη των κλασικών αξιών εναποθέτει τις δυνάμεις για τον επανακαθορισμό του brand «Ελλάδα» το υπουργείο Τουρισμού.
Το σύνθημα«Greece: All Time Classic» παραπέμποντας στα διαχρονικά χαρακτηριστικά του προορισμού θα ταξιδεύει στις αγορές του εξωτερικού για το 2013, με στόχο τη διεύρυνση της τουριστικής κίνησης αλλά και την καθιέρωσή της στον κατάλογο των μεγάλων δυνάμεων του τουρισμού.
Προτεραιότητα του ΕΟΤ είναι η ανάδειξη και διαχείριση του brand «Ελλάδα», με τον ρόλο του Οργανισμού να είναι στρατηγικός-συντονιστικός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!