Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Με ... επιστολές "απολογήθηκαν" Μαζιώτης και Ρούπα.

Πόλα Ρούπα και Νίκος Μαζιώτης

Δύο επιστολές-δηλώσεις του Νίκου Μαζιώτη και της Πόλας Ρούπα αντίστοιχα, αναγνώσθηκαν την Τρίτη ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, κατά την έναρξη του σταδίου των απολογιών στη δίκη για την υπόθεση συμμετοχής στην Οργάνωση «Επαναστατικός Αγώνας».

Οι δύο κατηγορούμενοι, οι οποίοι φυγοδικούν τους τελευταίους μήνες, έστειλαν τις δηλώσεις τους στη συνήγορο υπεράσπισής τους ταχυδρομικώς, προκειμένου να αναγνωσθούν στο δικαστήριο.

Ο Νίκος Μαζιώτης, στην επιστολή του με ημερομηνία Οκτώβριο του 2012, αναφέρει ότι «οι επαναστάτες δεν απολογούνται, αντίθετα υπερασπίζονται τη δράση τους αψηφώντας τις συνέπειες. Σε όλες τις διώξεις ποτέ δεν αρνήθηκα ότι συμμετείχα στα γεγονότα, ποτέ δεν απαρνήθηκα τη δράση μου μπροστά στον εχθρό. Είμαι και ήμουν πάντα συνεπής. Οι κατηγορίες για τον Επαναστατικό Αγώνα είναι ο πλέον ύψιστος τίτλος τιμής. Η συμμετοχή μου είναι αποτέλεσμα πολιτικής ωρίμανσης», σημειώνει ο φυγόδικος. Υποστηρίζει ότι στις μέρες μας είναι επιτακτική και πιο αναγκαία από ποτέ η ένοπλη επανάσταση.

Ο ίδιος αναφέρεται και στον Λάμπρο Φούντα, ο οποίος μετά από συμπλοκή με τους αστυνομικούς είχε πέσει νεκρός στη Δάφνη το Μάρτιο του 2010. Λέει χαρακτηριστικά: «Για εμάς δεν είναι νεκρός, θα μείνει στη μνήμη μας όπως όλοι οι μαχητές».

Η Πόλα Ρούπα, στη δήλωσή της με ημερομηνία Δεκέμβριο του 2012, υποστηρίζει ότι δεν ένιωσε ποτέ υπόλογη και πως ο μόνος κριτής είναι η επαναστατική ιστορία και οι φορείς της. «Ο Επαναστατικός Αγώνας ήταν μία οργάνωση, ορόσημο για πολλούς αγωνιστές. Σήμερα είναι ορατό το κενό μιας τέτοιας επαναστατικής δράσης. Είμαι υπερήφανη και δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα».

Επισημαίνει ότι μοναδικός στόχος του Ε.Α. ήταν η ένοπλη κοινωνική δράση από το προλεταριάτο, η οποία - όπως λέει - μπορεί να φέρει την επανάσταση, καθώς η κυβέρνηση θα κατέρρεε κάτω από το βάρος της κοινωνικής πίεσης.

«Στοχοποιήσατε και στοχοποιείτε το παιδί μου. Έχουμε πόλεμο. Η εκδίκηση του κράτους στρεφόταν κατά του παιδιού μου και αυτό δεν θα σας το συγχωρήσω ποτέ. Για να μην ζήσει σε έναν κόσμο αδικίας, είναι μεγάλο χρέος μας να τον αλλάξουμε. Αυτή είναι η μόνη κληρονομιά που έχω να του αφήσω, μία επαναστατική κληρονομιά», καταλήγει η Πόλα Ρούπα.

Κατά την έναρξη της διαδικασίας, ο κατηγορούμενος Κώστας Γουρνάς αναφέρθηκε και στις δηλώσεις Δένδια: «Έχω την άποψη ότι ανεξάρτητη Δικαιοσύνη δεν υπάρχει. Όχι ότι σας παίρνουν πια τηλέφωνο, αλλά είστε άνθρωποι που ζείτε στην κοινωνία και διαβάζετε δημοσιεύματα. Με ποιούς όρους θα δικαστώ, όταν βγαίνει non paper που λέει ότι κακώς βγήκαμε με το 18μηνο;»

Αντωνία Ξυνού /ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...