Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, παρά την φημολογία κάποιων, ότι σπείρει φόβο στους καταναλωτές -δανειολήπτες, με το να δημοσιοποιεί τις καταγγελίες των καταναλωτών -δανειοληπτών κατά των πιστωτικών Τραπεζικών εταιρειών, και να ζητά από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ως εποπτεύουσα δημόσια Αρχή να επιληφθεί επί των πρακτικών αυτών, ενημερώνει άπαντες ότι , ζούμε σε ευνοούμενη πολιτεία με νόμους και κανόνες, δεν είμαστε σε επικοινωνία με αποίκους και οφείλουμε να τα σεβόμαστε και να τα τηρούμε ως πολίτες και ως κοινωνία ..
Επί του θέματος:
¨Πρόκειται η ενημέρωση επί της συνέχειας της καταγγελίας της καταναλώτριας στα Χανιά, που Τράπεζα μέσω υπαλλήλων της πήγε με "κορδέλες δημ. έργων" να ζώσει το σπίτι της δανειολήπτριας ,τονίζοντας της ότι το σπίτι της "κατάσχεται" χωρίς καμία δικαστική απόφαση προκειμένου να εκφοβίσει την καταναλώτρια και να απαιτήσει άμεση καταβολή χρημάτων του χρέους της..
Η Ενημέρωση έγκειται στο ότι η Γεν.Γραμματεία Καταναλωτή με το υπαρ.Ζ2-17603/30-10-2012 έγγραφο της το οποίο κοινοποιείται και στην ΄Ενωση, ζητάει από την Τράπεζα την διευθέτηση του θέματος, αλλά και την καλεί να καταθέσει τις απόψεις της εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή του εγγράφου της , υπενθυμίζοντας το ν.2251/94 (για την διασφάλιση των οικονομικών συμφερόντων του καταναλωτή
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δηλώνει συνέχεια, συνέπεια , μα προπαντός παρούσα σε κάθε ενημέρωση, διεκδίκηση των καταναλωτικών θεμάτων των πολιτών,κάθε καταναλωτής που νοιώθει αδικημένος , εμπαιγμένος, μπορεί να απευθύνεται σαυτή και να διεκδικεί το δίκιο του.
Τηλ.επικοινωνίας 282109266, 2821092306 Χανιά, 2842020140 Ιεράπετρα
Η Πρόεδρος Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,
Ιωάννα Μελάκη
Επί του θέματος:
¨Πρόκειται η ενημέρωση επί της συνέχειας της καταγγελίας της καταναλώτριας στα Χανιά, που Τράπεζα μέσω υπαλλήλων της πήγε με "κορδέλες δημ. έργων" να ζώσει το σπίτι της δανειολήπτριας ,τονίζοντας της ότι το σπίτι της "κατάσχεται" χωρίς καμία δικαστική απόφαση προκειμένου να εκφοβίσει την καταναλώτρια και να απαιτήσει άμεση καταβολή χρημάτων του χρέους της..
Η Ενημέρωση έγκειται στο ότι η Γεν.Γραμματεία Καταναλωτή με το υπαρ.Ζ2-17603/30-10-2012 έγγραφο της το οποίο κοινοποιείται και στην ΄Ενωση, ζητάει από την Τράπεζα την διευθέτηση του θέματος, αλλά και την καλεί να καταθέσει τις απόψεις της εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή του εγγράφου της , υπενθυμίζοντας το ν.2251/94 (για την διασφάλιση των οικονομικών συμφερόντων του καταναλωτή
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, δηλώνει συνέχεια, συνέπεια , μα προπαντός παρούσα σε κάθε ενημέρωση, διεκδίκηση των καταναλωτικών θεμάτων των πολιτών,κάθε καταναλωτής που νοιώθει αδικημένος , εμπαιγμένος, μπορεί να απευθύνεται σαυτή και να διεκδικεί το δίκιο του.
Τηλ.επικοινωνίας 282109266, 2821092306 Χανιά, 2842020140 Ιεράπετρα
Η Πρόεδρος Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης,
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!