Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Καρέ - καρέ η στιγμή που ο Χάρης Τομπούλογλου παίρνει τη μίζα

- Στην ανακρίτρια Διαφθοράς απολογείται αυτή την ώρα ο Χάρης Τομπούλογλου - Στη δημοσιότητα το video από τη στιγμή που παίρνει το φάκελο με τη μίζα από τον μεσάζοντα - Στιγμή προς στιγμή η παράδοση των χρημάτων - Ο άνθρωπος που τον παγίδευσε μιλά για το πως έγινε η συνδιαλλαγή με τον πρώην πρόεδρο του νοσοκομείου Παίδων, Αγλαΐα Κυριακου


Το video φωτιά που καίει τον Χάρη Τομπούλογλου και δείχνει τη στιγμή που ο πρώην διοικητής του νοσοκομείου Αγλαΐα Κυριακού χρηματίζεται από τον άνθρωπο που ανέλαβε να παίξει το ρόλο του μεσάζοντα έρχεται στο φως από το Έθνος της Κυριακής, την ώρα που εκείνος βρίσκεται στο γραφείο της ανακρίτριας και προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα!


Δείχνει στιγμή στιγμή τα όσα έγιναν στο γραφείο της Ιπποκράτους, όπου οι δυο άνδρες είχαν κλείσει το ραντεβού.

Ο Τομπούλογλου ζήτησε μίζα για να μην κηρύξει έκπτωτη από τον διαγωνισμό την ενδιαφερόμενη διαφημιστική Ο Χάρης Τομπούλογλου, που υποστηρίζει πως τα χρήματα δεν ήταν μίζα αλλά τα ήθελε για να δώσει ως… δωρεά στο νοσοκομείο, φαίνεται να παίρνει τον κίτρινο φάκελο με τα χρήματα. Αφού είδε τι περιείχε, τον έβαλε στο εσωτερικό του παλτού του κι έφυγε από το γραφείο.

Μόλις πήρε τα χρήματα, τα έδωσε στον 40χρονο συνεργό του με την εντολή να κατέβει από τις σκάλες, ενώ εκείνος πήρε το ασανσέρ. Ο Τομπούλογλου υποστηρίζει πως ο 40χρονος ήταν μαζί του μόνο και μόνο γιατί φοβόταν μήπως τον ληστέψουν!

Έτσι έγινε το… πάρε δώσε

Ο Τάσος Γκιάτης, πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων της Alpha Bank, ήταν εκείνος που ανέλαβε να παίξει το ρόλο του μεσάζοντα. Είναι ο άνθρωπος που εμφανίζεται στο video να δίνει τα χρήματα στον πρώην διοικητή του νοσοκομείου Αγλαΐα Κυριακού.

Όπως κατήγγειλε στην πρωινή εκπομπή του Mega, η πρώτη επαφή έγινε από μία φίλη του που εργαζόταν στην διαφημιστική εταιρεία που είχε κερδίσει τον διαγωνισμό και του ζήτησε να μεσολαβήσει για να δει τί ακριβώς ήθελε ο Τομπούλογλου.

Όπως είπε, ότι από την πρώτη συνάντησή τους ο Τομπούλογλου του μίλησε ευθέως για τη μίζα που ήθελε.

«Μου λέει δεν με ενδιαφέρει η εταιρεία μου προέκυψε μου λέει. Αλλά από εκεί και πέρα μου λέει ποιος είμαι να μοιράζει 190.000 ευρώ σε μια αγορά πεθαμένη όπως είναι αυτή των διαφημιστικών εταιρειών και εγώ τι ρόλο παίζω, είμαι ο μ…. της υπόθεσης που δεν θα πάρω ένα αξιοπρεπές ποσό;

Και βέβαια μου λέει να σε ενημερώσω ότι αυτό το ποσό δεν το απαιτώ μόνο εγώ, το απαιτεί και ο σύμβουλος που θα φανεί από την δικογραφία και ένας σύμβουλός μου γιατρός ο οποίος είναι και διευθυντής του ΕΣΥ που μαζί έχουμε υπογράψει τον διαγωνισμό ο οποίος λείπει τώρα στο εξωτερικό και με πιέζει και αυτός ότι αν δεν κάνει κίνηση η εταιρεία θα την βγάλουμε έκπτωτη», είπε.

Ο συνδικαλιστής μαζί με τα στελέχη της εταιρείας κατήγγειλε τον εκβιασμό στην αστυνομία και μάλιστα την ώρα που βρισκόταν μαζί με τους αστυνομικούς στη ΓΑΔΑ ο Τομπούλογλου του έστειλε μήνυμα, απειλώντας ότι θα πετάξει έξω την εταιρεία αν δεν του έδιναν χρήματα.
Στο τελικό ραντεβού, η αστυνομία είχε βάλει κοριούς και κάμερες στο γραφείο του κ. Γκιάτη. Η δοσοληψία καταγράφηκε και ακολούθησε η σύλληψη του πολιτευτή της Νέας Δημοκρατίας «Εκείνη την ώρα μου χτυπάει το τηλέφωνο και ήταν ο Τομπούλογλου και μάλιστα τους λέω αργώ να το σηκώσω το τηλέφωνο, γίνεται ένας σχεδιασμός για να ακούνε και οι άνθρωποι ο διευθυντής ασφαλείας και οι υπόλοιποι, ο οποίος μου στέλνει και ένα μήνυμα εκείνη τη στιγμή και μου λέει αργούν πολύ, καθυστερούν πολύ το θέμα και εγώ θα βάλω διοικητικό συμβούλιο μου λέει και τα περιθώρια στενεύουν μέχρι την Δευτέρα», είπε.

Για να ζητήσει τη μίζα, αρχικά των 30.000 ευρώ, ο Τομπούλογλου πήγε αιφνιδιαστικά στο γραφείο του Γκιάτη. Τότε του ζήτησε να αναφέρονται στα χρήματα με κωδικές ονομασίες.

«Μου λέει αν δεν προχωρήσουν, και είσαι ο μόνος άνθρωπος που έχω εμπιστοσύνη και μάλιστα λέει στο συμβούλιο που κάναμε παρουσία της εταιρείας εγώ τους είπα ότι δεν μιλάω καθόλου μαζί σας παρά μόνο μέσω του κ. Γκιάτη, λοιπόν, μου λέει, πρέπει να βοηθήσεις εδώ πέρα να πάρουμε τα λεφτά. Του λέω πόσα λεφτά ζητάς Χάρη; Μου λέει 30.000 περίπου. 30.000 θέλω. Αλλά μου λέει εν πάση περιπτώσει δεν ξέρω τι θα πουν αυτοί, μου λέει, το μόνο που σε παρακαλώ μου λέει είναι επειδή είναι πονηρές οι μέρες και φοβάμαι μην μου την στήσουν όταν μιλήσουμε στο τηλέφωνο και μιλήσεις με αυτούς θέλω να τα μεταφράζεις σε ημέρες αδείας. Δηλαδή ζητάει ο ασθενής 30 μέρες άδεια, αν μου λέει σου απαντήσουν ότι θέλουν 25 μέρες άδεια, θα μου λες εσύ από το τηλέφωνο ότι θέλουν 25 μέρες άδεια», πρόσθεσε.

Ο Χάρης Τομπούλογλου αντιμετωπίζει κατηγορίες για τα αδικήματα της απόπειρας εκβίασης και της παθητικής δωροδοκίας «Επειδή καθυστερούσε μου είπαν να τον πάρω γύρω στις 13:40 ένα τηλέφωνο. Να ρωτήσω που είναι ή αν θέλει να το κάνουμε άλλη μέρα. Μου λέει σε πέντε λεπτά είμαι κάτω από το γραφείο σου. Μου λέει ανεβαίνω. Είχαν έρθει οι αστυνομικοί, καθίσαν μάλιστα δίπλα από το δικό μου το γραφείο για να παρακολουθούν τις κινήσεις, μπήκε μόνο σε μένα ο κ. Τομπούλογλου, του λέω κοίταξε να δεις τρέχω αυτή τη στιγμή γιατί είναι παραμονή Χριστουγέννων και τα λοιπά, να σου δώσω τα λεφτά, μου τα έχει δώσει η εταιρεία τα λεφτά τα έχω στο συρτάρι μου, να σου τα δώσω τα λεφτά και απλώς να σου τονίσω ότι μην τους ρίξεις τους ανθρώπους. Του έδωσα τον φάκελο, τον πήρε, τον κοίταξε, στη συνέχεια τον έβαλε στο παλτό του και βγήκε από το γραφείο μου», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...