Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Πού θα περάσουν τις γιορτές οι επώνυμοι;

Αρκετοί εκπρόσωποι της ελληνικής showbiz αποκάλυψαν στην κάμερα της εκπομπής «Μίλα» πού θα περάσουν τα φετινά Χριστούγεννα.

Βίκυ Χατζηβασιλείου
«Τα Χριστούγεννα θα τα περάσω φέτος οικογενειακά, όπως κάθε χρόνο. Με τους γονείς μου, τα παιδιά μου, τον αδερφό μου, τα παιδιά του… όλη η οικογένεια. Μαζευόμαστε στον Άγιο Αθανάσιο στο Καϊμακτσαλάν εδώ και πολλά χρόνια».

Θέμης Γεωργαντάς
«Θα μείνω στη βάση μου, στην Αθήνα, γιατί αφενός τα Χριστούγεννα είναι οικογενειακή γιορτή και ανήμερα τα Χριστούγεννα θα κάνουμε οικογενειακό τραπέζι, θα φάμε οικογενειακά και θα ανταλλάξουμε δώρα, και αφετέρου έχω κάποιες επαγγελματικές υποχρεώσεις».

Χρήστος Χολίδης
«Εγώ θα δουλεύω αυτές τις μέρες. Θα κάνω κάποιες εμφανίσεις στην επαρχία, οπότε κάθε μέρα θα είμαι σε διαφορετικό μέρος, κάπου στην Ελλάδα. Αν δεν δούλευα πάντως, θα ήμουν σε ένα βουνό και θα έκανα σκι».

Κατερίνα Στικούδη
«Θα πάω στη Γερμανία για να κάνω κάποια live, αλλά θα ξεκουραστώ και μερικές μέρες. Συνδυασμός, δουλειά και διακοπές».

Γιώργος Χειμωνέτος
«Νομίζω ότι θα τα περάσω εδώ, στο “Dancing on ice”. Εμένα μου άρεσε που έμεινα γιατί ήθελα να περάσω Χριστούγεννα με την παρέα του Ice. Ελπίζω να είναι όμορφα».

Τέλος, και η ίδια η Τατιάνα Στεφανίδου εξήγησε πού θα τη βρουν οι μέρες των γιορτών: «Εμείς θα μείνουμε στο σπιτάκι μας» ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...