Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Ψάλτης: Είχα μείνει παράλυτος!

«Ημουν σχεδόν παράλυτος. Ο θεράπων ιατρός μου έκανε τα πάντα προκειμένου να αρχίσω και πάλι να κινούμαι, μέχρι που περπάτησα. Στο εξιτήριο μου έδωσαν να υπογράψω ότι, αν πάω περιοδεία, δεν θα φέρουν ουδεμία ευθύνη για το χειρότερο που μπορεί να μου συμβεί».

Μια ιδιαίτερα δυσάρεστη αλήθεια κρύβεται πίσω από την περιπέτεια της υγείας του Στάθη Ψάλτη. Σήμερα, ο δημοφιλής πρωταγωνιστής έχοντας ξεπεράσει τα χειρότερα ανοίγει την καρδιά του και μιλά ανοιχτά για τις τραγικές στιγμές που βίωσε στο Νοσοκομείο «Τίμιος Σταυρός».

Ο σπουδαίος κωμικός μας ξύπνησε στο δωμάτιο ενός νοσοκομείου χωρίς να ξέρει γιατί βρίσκεται εκεί. Είχε καταρρεύσει και τον μετέφεραν επειγόντως στον «Τίμιο Σταυρό», στο Αιγάλεω.

Οταν ανέκτησε τις αισθήσεις του, δεν μπορούσε να κινήσει τα χέρια του, δεν είχε την αίσθηση της αφής, αλλά ούτε μπορούσε να περπατήσει. Η κατάσταση αυτή του προκάλεσε ισχυρό σοκ, όπως αποκαλύπτει ο ίδιος σήμερα

«ΞΕΣΠΟΥΣΑ ΣΕ ΔΑΚΡΥΑ»
«Οταν άδειαζε το δωμάτιό μου από τους επισκέπτες και έφευγαν όλοι, ξεσπούσα σε δάκρυα και το χειρότερο ήταν ότι δεν μπορούσα να σκουπίσω τα μάτια μου, γιατί δεν μπορούσα να σηκώσω τα χέρια μου» εξομολογείται ο δημοφιλής κωμικός μας.

Σήμερα, ο πρωταγωνιστής βρίσκεται στο στάδιο της ανάρρωσης και ονειρεύεται να σταθεί και πάλι στο θεατρικό σανίδι για να παίξει τον ρόλο της ζωής του, τον Δικαιόπολη στους «Αχαρνής» του Αριστοφάνη. Ηδη από το καλοκαίρι και ενώ η κατάσταση της υγείας του ήταν επιβαρυμένη, είχε δώσει τα χέρια να ηγηθεί του θιάσου που θα αρχίσει να περιοδεύει με την επιθεώρηση «Γομάρια με σαμάρια, της Βουλής μας τα καμάρια».

Μιλάει για την περιπέτειά του και συγκινείται. Δεν ήταν και λίγα αυτά που τράβηξε μετά το καλοκαίρι: «Μετά την επιθεώρηση, έμεινα για έναν μήνα στο νοσοκομείο και μου χορηγούσαν βιταμίνες για να δυναμώσω. Είμαι και πενήντα επτά κιλά μόνον. Οταν τελείωσαν οι παραστάσεις του έργου “Πολίτης γάμα κατηγορίας”, με βρήκε η υπερκόπωση βαριάς μορφής. Κάθισα δεκαπέντε ημέρες, με περιποιήθηκαν και μου έδωσαν εξιτήριο με την υπογραφή μου ότι, εάν δουλέψω, δεν θα φέρουν ουδεμία ευθύνη, εάν έλθει κάτι το χειρότερο. Μου συνέστησαν να μην κάνω απολύτως τίποτα, να διάγω ήσυχη ζωή, χωρίς εντάσεις, για να επανέλθει ο οργανισμός εκεί που ήταν». 

«Αν είμαι καλά, θα ερμηνεύσω τον ρόλο της ζωής μου» 

Μέσα στη δύσκολη κατάσταση που πέρασε ο Στάθης Ψάλτης, ο οποίος έπειτα από χρόνια ζει σαν ένας κοινός θνητός, κάνει όνειρα για το θέατρο.

«Είχαμε κάνει μια συζήτηση με τον θεατρικό παραγωγό Μάρκο Τάγαρη να ανεβάσουμε το καλοκαίρι τους “Αχαρνής” του Αριστοφάνη κι εγώ να ερμηνεύσω τον ρόλο του Δικαιόπολη. Εάν οι δυνάμεις μου το επιτρέψουν και είμαι σε πολύ καλή κατάσταση, θα παίξουμε σε όλα τα αρχαία θέατρα. Ελπίζω να με έχει ο Θεός καλά να πατάω γερά στα πόδια μου, γιατί ακόμα δεν πατάω».

Εν όψει της συνάντησής του με τον ήρωα της αττικής κωμωδίας έχει να πει: «Ο Δικαιόπολις είναι ο ρόλος της ζωής μου. Είναι ένας ρόλος που χρόνια ήθελα να παίξω και μάλιστα το είχαμε συζητήσει με τον Γιώργο Κιμούλη να το ανεβάσει. Τώρα, δεν ξέρω τι θα γίνει με τους συντελεστές, γιατί είμαι στο στάδιο της ανάρρωσης».

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΛΑΚΗ
Τρίτη 6 Δεκεμβρίου. Ο Λάκης Λαζόπουλος με αφορμή το πρωτοσέλιδο της «Espresso» για την περιπέτεια του Στάθη Ψάλτη έστελνε τις ολόψυχες δικές του ευχές μέσα από το ζωντανό «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» στον κορυφαίο κωμικό μας.

Ο Λάκης Λαζόπουλος κατά καιρούς μάλιστα τον έχει προσκαλέσει στην εκπομπή του και ο Στάθης Ψάλτης έδωσε ρεσιτάλ ηθοποιίας κλέβοντας την παράσταση. Αυτή τη φορά ο Λάκης, πέρα από τις ευχές του on air, όπως αποκαλύπτει ο Στάθης Ψάλτης, έκανε και μια άκρως συγκινητική κίνηση:

«Μου έστειλε μια πανέμορφη ανθοδέσμη, όπως και ο αδελφός του, ο Κώστας, και αυτά που μου έγραψαν στην κάρτα ήταν υπέροχα. Μου έδωσαν μεγάλο κουράγιο και δύναμη. Τον αγαπώ πάρα πολύ τον Λάκη Λαζόπουλο και το ξέρει. Τον εκτιμώ πολύ, τον σέβομαι και το ξέρει. Θα μπορούσαμε να κάνουμε μια συνεργασία στο μέλλον. Θα ήταν πολύ ωραίο να γίνει αυτό. Για να είμαι ειλικρινής, το έχουμε συζητήσει εξ απαλών ονύχων».


ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ/espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...