Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Αρβανίτης ΧΑ σε Nouvel Observateur: Οταν το αγόρασα το όπλο έδιωξα τη γυναίκα μου από το κρεβάτι για να κοιμηθώ μαζί του


Επιμένει ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Μιχάλης Αρβανίτης πως ο κατηγορούμενος για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα στο Κερατσίνι δεν ήταν μέλος της οργάνωσης, αλλά ένας κομμουνιστής που είχε διεισδύσει στις τάξεις του κόμματός μας με σκοπό να διαπράξει τον φόνο και να συλληφθεί. 

Μιλώντας στο «Νουβέλ Ομπζερβατέρ», το οποίο επικαλούνται τα ΝΕΑ, επιμένει στο σενάριο της «προβοκάτσιας με σκοπό να εξολοθρευτεί η Χρυσή Αυγή, η οποία απογειώνεται στις δημοσκοπήσεις».

Στη συνέντευξη του ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής υπερασπίζεται την οπλοκατοχή και εκφράζει απερίφραστα και ο ίδιος την αδυναμία του για τα όπλα. «Κι εγώ έχω ένα συλλεκτικό Winchester, το όπλο των καουμπόηδων. Μου αρέσει τόσο πολύ ώστε την ημέρα που το αγόρασα έδιωξα τη γυναίκα μου από το κρεβάτι για να κοιμηθώ μαζί του». Σε μια προσπάθεια να πείσει πως πρόκειται για απολύτως φυσιολογική τάση, ο Μιχάλης Αρβανίτης επικαλείται την «αδυναμία όλων των περήφανων Ελλήνων για τα τουφέκια». «Εγώ προσωπικά, όταν επιστρέφω στο σπίτι μου, τα χαϊδεύω, τα αγαπώ. Ποιος άνδρας που έχει υπηρετήσει στον ελληνικό Στρατό δεν αγαπά τα όπλα!».


Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...