Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Ανοίγουν κι άλλα στόματα για τη Χρυσή Αυγή

Τι είπε στην απολογία του ο κατηγορούμενος ο πυρηνάρχης Περάματος, Αναστάσιος Πανταζής - Η γνωριμία του με τον Πατέλη και η επικοινωνία τους τη νύχτα της δολοφονίας Φύσσα -
«Ουδέποτε έδωσα εντολή σε οποιοδήποτε μέλος ή στέλεχος της ΧΑ να πραγματοποιήσει οποιδήποτε επίθεση σε οποιονδήποτε»


Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής, η οποία διερευνάται από τους ανακριτές Σπ. Γεωργουλεά και Χ. Παπακώστα. 

Πλέον, στο «μικροσκόπιο» της Δικαιοσύνης έχουν μπει τα οικονομικά των βουλευτών της ΧΑ, αλλά και του κόμματος και, στο πλαίσιο αυτό, έχει ζητηθεί ήδη το άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών, με βασικό ζητούμενο να ερευνηθεί το ενδεχόμενο διάπραξης του αδικήματος του ξεπλύματος μαύρου χρήματος.

Εν τω μεταξύ, την Πέμπτη οδηγείται ενώπιον των κ.κ. Γεωργουλέα και Παπακώστα ο Γ. Ρουπακιάς, που έχει προφυλακιστεί για τη δολοφονία του Π. Φύσσα, προκειμένου να απολογηθεί για το αδίκημα της ένταξης σε εγκληματική οργάνωση.

Θα μεταχθεί στα δικαστήρια της Ευελπίδων από τις φυλακές Κορυδαλλού, όπου βρίσκεται προφυλακισμένος για τη δολοφονία του Π. Φύσσα.

Την ίδια ώρα, οι ανακριτές και γενικότερα υψηλόβαθμα στελέχη της Δικαιοσύνης δέχονται «βροχή» αιτημάτων από μάρτυρες που επιθυμούν να δώσουν στοιχεία και να ενταχθούν σε καθεστώς προστασίας.

Πάντως, ο Αναστάσιος Πανταζής, που φέρεται ως πυρηνάρχης της ΧΑ στο Πέραμα, αρνήθηκε στην απολογία του στους ανακριτές ότι είναι ο επικεφαλής του κόμματος στη συγκεκριμένη περιοχή.

Στους δύο ανακριτές κατέθεσε συμπληρωματικά σήμερα και ο Γ. Άγγος. Κατά τη διάρκεια της τρίωρης απολογίας του, φέρεται να αρνήθηκε ότι έχει σχέση με οποιαδήποτε εγκληματική ενέργεια της ΧΑ και επιφυλάχθηκε να επανέλθει ενώπιον της ανάκρισης με περισσότερα στοιχεία.

Ο Γ. Άγγος είναι προφυλακισμένος και αναμένεται να καταθέσει αίτηση αντικατάστασης της προσωρινής του κράτησης.

Η απολογία Πανταζή

Στην απολογία του πάντως στους ανακριτές, ο Αναστάσιος Πανταζής φέρεται να ανέφερε πως στη ΧΑ τον οδήγησε η βασική αντιμνημονιακή του θέση και η αγάπη του προς την πατρίδα. Ανέφερε, μεταξύ άλλων: «Πράγματι, μέλος δεν έγινα. Επειδή όμως στο Πέραμα ο κόσμος είναι λίγος, μου ζητήθηκε από τον πυρηνάρχη, Π.Μ., να συμμετάσχω στη διοίκηση της τοπικής, αναλαμβάνοντας την αρμοδιότητα της διανομής ρούχων και τροφίμων. Ασχολήθηκα αποκλειστικά με το κοινωνικό έργο της οργάνωσης και ουδεμία ανάμειξη είχα με οποιαδήποτε έκνομη πράξη, ιδίως πράξη βίας κατά τρίτων προσώπων, ούτε γνωρίζω να έχουν πραγματοποιηθεί τέτοιες ενέργειες από υποστηρικτές του κόμματος στο Πέραμα».

Ακόμη, ο κατηγορούμενος υποστήριξε: «Δεν έχω ιδέα για ποιον λόγο ο Πουλικόγιαννης με κατονομάζει ως επικεφαλής της Χρυσής Αυγής στο Πέραμα. Δεν γνωρίζω τον κ. Πουλικόγιαννη, ούτε κατ' όψη και ειλικρινώς απορώ για την κατάθεσή του. Ουδέποτε έδωσα οποιαδήποτε εντολή σε οποιοδήποτε μέλος ή στέλεχος της ΧΑ να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε επίθεση σε οποιονδήποτε. Προφανώς, η κατάθεση αυτή εξυπηρετεί πολιτικές σκοπιμότητες. Τη συγκεκριμένη ημέρα, εγώ βρισκόμουν στο κατάστημά μου επί της οδού Καραόλη και Δημητρίου, στο Πέραμα, από το απόγευμα στις 7 έως τις 11 το βράδυ, και έπεσα για ύπνο από νωρίς, γιατί ήμουν πολύ κουρασμένος».

Σε ό,τι αφορά τη γνωριμία του με τον Πατέλη και το γεγονός της δολοφονίας του Π. Φύσσα, ανέφερε: «Γνωρίζω τον Πατέλη ως πυρηνάρχη της Νίκαιας και τον έχω συναντήσει σε κάποιες κομματικές εκδηλώσεις, αν θυμάμαι καλά, τρεις φορές, στα δικά μας γραφεία στο Πέραμα. Το βράδυ της 17ης προς 18η Σεπτεμβρίου του 2013 καθόμουν για καφέ στη λέσχη Κώστας Σαρνατόπουλος, επί της οδού Ηπείρου στο Πέραμα. Στο συγκεκριμένο κατάστημα έχω κάνει εγώ ανακαίνιση και είχα μεταβεί εκεί από τις 9 η ώρα για να πληρωθώ, αλλά κάθισα και για μερικά ποτά. Κάποια στιγμή, μετά τα μεσάνυχτα, είδα δύο μηχανές της ομάδας ΔΙΑΣ, τα πληρώματα των οποίων γνώριζα εξ όψεως, διότι κάνουν συχνά περιπολία στην περιοχή.

Και αυτοί με αναγνώρισαν και μόνοι τους είπαν ότι κάτι είχε γίνει στη Νίκαια με τη ΧΑ και σπεύδουν στο σημείο. Εγώ δεν γνώριζα τι είχε συμβεί και έκανα αυτά τα τηλεφωνήματα στο μόνο άτομο που γνώριζα στη Νίκαια, δηλαδή τον Πατέλη. Εάν θυμάμαι καλά, την πρώτη μου κλήση, δεν την απάντησε καθόλου. Απάντησε όμως στα δύο επόμενα τηλεφωνήματα. Στην ερώτησή μου τι συνέβη, μου είπε βασικά δεν ξέρω, κλείσε, τελικά πληροφορήθηκα τι είχε συμβεί την άλλη ημέρα από την τηλεόραση».

«Ήμουν περίεργος να μάθω»

Σε ερώτηση του ανακριτή για ποιον λόγο έδειξε τόσο ενδιαφέρον να πληροφορηθεί εκείνη την ώρα τι είχε συμβεί, δεδομένου ότι το τελευταίο του τηλεφώνημα έγινε στις 2.56 της 18ης Σεπτεμβρίου, απάντησε: «Είχα ανθρώπινη περιέργεια να μάθω τι ακριβώς είχε συμβεί, δεδομένου ότι έχω κάποια σχέση με το κόμμα της ΧΑ. Δεν υπήρχε κάποιος ιδιαίτερος λόγος, ήμουν ξύπνιος επειδή έπινα το ποτό μου στο συγκεκριμένο κατάστημα».

«Ουδέποτε έδωσα εντολή σε οποιοδήποτε μέλος ή στέλεχος της ΧΑ να πραγματοποιήσει οποιδήποτε επίθεση σε οποιονδήποτε» συμπλήρωσε.

Σε ερώτηση για το εάν ήταν παρών στην επίσκεψη των κ.κ. Λαγού, Παναγιώταρου, Μίχου στη Ζώνη του Περάματος, στις 8/8/2013, όπου, σύμφωνα με μάρτυρες, με εμπρηστικούς λόγους προανήγγειλαν τα επεισόδια της 12ης Σεπτεμβρίου, κατέθεσε: «Πράγματι, είχα παρευρεθεί στη συγκεκριμένη εκδήλωση, στο πλαίσιο της οποίας οι βουλευτές μας διαβεβαίωσαν την ενεργό στήριξή τους στα αιτήματά μας και στο σωματείο που επρόκειτο να ιδρυθεί από τους εργάτες της Ζώνης, και γνωρίζω από τρίτα πρόσωπα που παρευρίσκονταν ότι όντως κάποιος βουλευτής έκανε λόγο για τη δυναμική αντιμετώπιση του ΠΑΜΕ μέσα στη Ζώνη».

Σε άλλη ερώτηση των ανακριτών για τα μέλη του πενταμελούς οργάνου διοίκησης της Τοπικής Οργάνωσης του Περάματος, ανέφερε: «Στο όργανο αυτό μετέχουν, εκτός από εμένα, ο πυρηνάρχης Π.Μ, ο Α.Χ. και άλλα δύο πρόσωπα, τα επώνυμα των οποίων δεν γνωρίζω, εκ των οποίων το ένα λέγεται Παναγιώτης. Επιφυλάσσομαι να επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες, εάν τα θυμηθώ... Δεν αποκαλούμαι από κανέναν 'Τασσάρας' ούτε έχω τατουάζ του μαιάνδρου ή αγκυλωτούς σταυρούς. Τίποτα άλλο δεν έχω να προσθέσω». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...