Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Έλενα Ράπτη: Εζέλ γιοκ! Δεν τον γνωρίζω

Ανοιχτά μίλησε για τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει τελευταία σχετικά με την προσωπική της ζωή, η Έλενα Ράπτη, η οποία ήταν χτες καλεσμένη στην εκπομπή του Θέμου Ανστασιάδη, «Όλα 12».

Μεταξύ αυτών που έχουν ακουστεί για την 36χρονη βουλευτή, είναι ότι έχει σχέση με τον πρωταγωνιστή της τούρκικης σειράς «Εζέλ». Η ίδια δήλωσε επ' αυτού: 
 
«Για να το κλείσουμε το θέμα αυτό, θα σας πω το εξής: Ένα βράδυ στη Βουλή, λίγο πριν από μια ονομαστική ψηφοφορία, ένας συνάδελφος πήγε να πειράξει λέγοντάς μου ότι πηγαίνω πολύ συχνά τελευταία στο Πατριαρχείο κι ένας δικός σας δημοσιογράφος έκανε αναφορά στον "Εζέλ". Εγώ δεν είπα λέξη, ωστόσο όμως η σιωπή μου θεωρήθηκε ένοχη και κυκλοφόρησαν όσα κυκλοφόρησαν. Για να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν.. Εζέλ γιοκ! Δεν με γνωρίζει και δεν τον γνωρίζω. Φαντάζεστε να ακούσει αυτός ο άνθρωπος όσα λέγονται εδώ; Θέλω πάντως να πω πως από όλα αυτά που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό, αυτό ήταν το πιο κολακευτικό ψέμα».

Όταν ρωτήθηκε τί άλλα ψέματά έχουν ακουστεί για την ίδια, εξήγησε: «Στις προεκλογικές περιόδους πάντα ακούω διάφορα, αλλά τα προσπερνώ. Αλλά σε ένα φανταστικό σενάριο, όλα μπορούν να συμβούν. Από τους δημοσιογράφους εξαρτάται με ποιον θα είμαι εγώ. Παραμένω μόνη εδώ και πολλούς μήνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...