Έχει εμφανιστεί στο Κόβεντ Γκάρντεν του Λονδίνου, στο Σαν Κάρλο της Νάπολης και την τελευταία φορά που εμφανίστηκε στη Σκάλα του Μιλάνου το κοινό τη χειροκροτούσε ασταμάτητα για τέσσερα λεπτά. Η σοπράνο Βασιλική Καραγιάννη είχε πολλές ευκαιρίες στο παρελθόν για μόνιμο συμβόλαιο με μερικά από τα μεγαλύτερα θέατρα της Ευρώπης.
Λισαβόνα, Βερολίνο, Ρώμη, Ντίσελντορφ, Δρέσδη είναι μερικές από τις στάσεις της σοπράνο ανά την Ευρώπη, όπου έχει ερμηνεύσει άριες του διεθνούς ρεπερτορίου.
Όπως η ίδια εξομολογείται στο ΑΜΠΕ, παρά τις προτάσεις που είχε για συνεργασίες στο εξωτερικό η οικογένεια την κράτησε εντός των συνόρων «Με ενδιέφερε να φτιάξω οικογένεια, να έχω παιδιά. Πάντα κάτι θυσιάζεις. Δεν έχω μετανιώσει. Ήταν επιλογή μου. Κατά βάθος αυτό που ακολουθούν όλοι οι άνθρωποι στη ζωή τους, είναι πραγματικά αυτό που θέλουν» συμπλήρωσε η σοπράνο που ξεκίνησε τις σπουδές της στο τραγούδι, μόλις 14 χρόνων.
Φέτος, ενσάρκωσε τον ρόλο της Βαλεντίνης στην «Εύθυμη Χήρα» του Λέχαρ και ξεχώρισε στον ρόλο της Αντίνας στο «Ελιξίριο του Έρωτα» την κωμική όπερα του Ντονιτσέττι, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.
«Μου αρέσει ο χαρακτήρας της. Είναι μια σκερτσόζα, χαλαρή κοπέλα η οποία ακόμα δεν έχει ταξινομήσει τα συναισθήματά της» εξηγεί η λυρική τραγουδίστρια για την αγαπημένη της ηρωϊδα, την Αντίνα.
Ο ρόλος της Ολύμπια στα «Παραμύθια του Χόφμαν» είναι επίσης ξεχωριστός ρόλος για τη φημισμένη σοπράνο και ο ρόλος για τον οποίο καταχειροκροτήθηκε από το «απαιτητικό» κοινό της Σκάλας του Μιλάνου, τον περασμένο Φεβρουάριο.
«Είχα τεράστιο άγχος όταν εμφανίστηκα στη Σκάλα του Μιλάνου» θυμάται για την πρόσφατη παράστασή της.
«Ένιωθα τεράστια ευθύνη. Είναι το πιο σπουδαίο λυρικό θέατρο στον κόσμο και λόγω της ίδιας του της ιστορίας και λόγω του στίγματος της Μαρίας Κάλλας, που κυριάρχησε εκεί επί δέκα χρόνια. Αυτό σου δίνει ένα μεγάλο βάρος ευθύνης», πρόσθεσε.
Κατατάσσει στην κορυφή της λίστας με τις συνεργασίες της αυτή με τη Σκάλα του Μιλάνου και παρατηρεί πως η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά τον χώρο της, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
«Έχουν μειωθεί πολύ τα κασέ των καλλιτεχνών» εξηγεί. «Τα θέατρα με τους μάνατζερ παζαρεύουν πολύ τις τιμές. Στην Ελλάδα έχουν μειωθεί πολύ και οι εμφανίσεις. Η Εθνική Λυρική Σκηνή είναι πάντα γεμάτη. Ό,τι και να γίνεται. Ο κόσμος μέσα στην κρίση θέλει να ξεχαστεί, θέλει μια παρηγοριά. Ο πολιτισμός ήταν πάντα το αποκούμπι τού ανθρώπου σε δύσκολες καταστάσεις, όπως η οικονομική κρίση ή ο πόλεμος».
Η Βασιλική Καραγιάννη θα εμφανιστεί από 16 έως 20 Μαΐου, και πάλι στο ρόλο της Αντίνας, στο «Ελιξίριο του Έρωτα» στη σκηνή του Θεάτρου Ολύμπια. Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε συνομιλίες για τις εμφανίσεις της το καλοκαίρι, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Λισαβόνα, Βερολίνο, Ρώμη, Ντίσελντορφ, Δρέσδη είναι μερικές από τις στάσεις της σοπράνο ανά την Ευρώπη, όπου έχει ερμηνεύσει άριες του διεθνούς ρεπερτορίου.
Όπως η ίδια εξομολογείται στο ΑΜΠΕ, παρά τις προτάσεις που είχε για συνεργασίες στο εξωτερικό η οικογένεια την κράτησε εντός των συνόρων «Με ενδιέφερε να φτιάξω οικογένεια, να έχω παιδιά. Πάντα κάτι θυσιάζεις. Δεν έχω μετανιώσει. Ήταν επιλογή μου. Κατά βάθος αυτό που ακολουθούν όλοι οι άνθρωποι στη ζωή τους, είναι πραγματικά αυτό που θέλουν» συμπλήρωσε η σοπράνο που ξεκίνησε τις σπουδές της στο τραγούδι, μόλις 14 χρόνων.
Φέτος, ενσάρκωσε τον ρόλο της Βαλεντίνης στην «Εύθυμη Χήρα» του Λέχαρ και ξεχώρισε στον ρόλο της Αντίνας στο «Ελιξίριο του Έρωτα» την κωμική όπερα του Ντονιτσέττι, σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.
«Μου αρέσει ο χαρακτήρας της. Είναι μια σκερτσόζα, χαλαρή κοπέλα η οποία ακόμα δεν έχει ταξινομήσει τα συναισθήματά της» εξηγεί η λυρική τραγουδίστρια για την αγαπημένη της ηρωϊδα, την Αντίνα.
Ο ρόλος της Ολύμπια στα «Παραμύθια του Χόφμαν» είναι επίσης ξεχωριστός ρόλος για τη φημισμένη σοπράνο και ο ρόλος για τον οποίο καταχειροκροτήθηκε από το «απαιτητικό» κοινό της Σκάλας του Μιλάνου, τον περασμένο Φεβρουάριο.
«Είχα τεράστιο άγχος όταν εμφανίστηκα στη Σκάλα του Μιλάνου» θυμάται για την πρόσφατη παράστασή της.
«Ένιωθα τεράστια ευθύνη. Είναι το πιο σπουδαίο λυρικό θέατρο στον κόσμο και λόγω της ίδιας του της ιστορίας και λόγω του στίγματος της Μαρίας Κάλλας, που κυριάρχησε εκεί επί δέκα χρόνια. Αυτό σου δίνει ένα μεγάλο βάρος ευθύνης», πρόσθεσε.
Κατατάσσει στην κορυφή της λίστας με τις συνεργασίες της αυτή με τη Σκάλα του Μιλάνου και παρατηρεί πως η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά τον χώρο της, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
«Έχουν μειωθεί πολύ τα κασέ των καλλιτεχνών» εξηγεί. «Τα θέατρα με τους μάνατζερ παζαρεύουν πολύ τις τιμές. Στην Ελλάδα έχουν μειωθεί πολύ και οι εμφανίσεις. Η Εθνική Λυρική Σκηνή είναι πάντα γεμάτη. Ό,τι και να γίνεται. Ο κόσμος μέσα στην κρίση θέλει να ξεχαστεί, θέλει μια παρηγοριά. Ο πολιτισμός ήταν πάντα το αποκούμπι τού ανθρώπου σε δύσκολες καταστάσεις, όπως η οικονομική κρίση ή ο πόλεμος».
Η Βασιλική Καραγιάννη θα εμφανιστεί από 16 έως 20 Μαΐου, και πάλι στο ρόλο της Αντίνας, στο «Ελιξίριο του Έρωτα» στη σκηνή του Θεάτρου Ολύμπια. Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε συνομιλίες για τις εμφανίσεις της το καλοκαίρι, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!