Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

«Έτσι καταστράφηκα από τον Καραμπέρη»

Του Κώστα Καντούρη
Την οικονομική αλλά και οικογενειακή καταστροφή του εξαιτίας μιας συναλλαγής μέσω τρίτου με τον 58χρονο επιχειρηματία Μάρκο Καραμπέρη περιγράφει μιλώντας στη «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» 62χρονος πρώην επιχειρηματίας, ο οποίος επί πέντε χρόνια έκανε ανώνυμες καταγγελίες σε ΣΔΟΕ και αστυνομία, αλλά δεν είχαν τύχη.
Δείχνει καταβεβλημένος, άλλωστε υποστηρίζει ότι έχει υποστεί ένα εγκεφαλικό επεισόδιο και δύο καρδιακά. Περιμένει καρτερικά έξω από υποκατάστημα τράπεζας στη Λέοντος Σοφού. «Θα μου δώσει ένας φίλος μου κάτι δανεικά. Με αυτά ζω. Το σπίτι χάθηκε και αυτό. Τώρα είμαι φιλοξενούμενος πάλι σε φίλους», σημειώνει. Ζητά να μην αναφερθεί όχι μόνον το όνομά του αλλά ούτε και το είδος της επιχείρησης που είχε. Δείχνει ότι ακόμη και σήμερα, μετά τη σύλληψη του 58χρονου, φοβάται. «Αυτό που έκανα ήταν τόλμημα. Το κατήγγειλα, δεν άντεξα, όταν πήγε να αρπάξει το παλιό σπίτι που είχα δώσει στην κόρη μου στο χωριό, δεν έχει περάσει ένας χρόνος και πήγα στην ασφάλεια. Ήταν οι μόνοι που με άκουσαν», λέει εκθειάζοντας συγκεκριμένο αξιωματικό του τμήματος δίωξης εκβιαστών. «Μου είπε να μην ανησυχώ, μου έδωσε το τηλέφωνό του και τη διαβεβαίωση πως, αν συνέβαινε κάτι, θα ήταν κοντά μου. Βρήκα ανθρωπιά εκεί», συμπλήρωσε.
Ο 62χρονος τονίζει ότι μετά τη συνάντησή του με τον Μάρκο Καραμπέρη -διευκρινίζει πως δεν δανείστηκε ποτέ από τον ίδιο χρήματα- έχασε την περιουσία του, περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ, μέσα σε οκτώ χρόνια. «Έχω καταστραφεί οικονομικά και οικογενειακά. Η γυναίκα μου νοσηλεύτηκε από κατάθλιψη σε ψυχιατρική κλινική, εγώ έχω σάκχαρο, 19 πίεση, ενώ λόγω οικονομικής αδυναμίας δεν έχω δει ακόμη το εγγονάκι μου, που βρίσκεται μακριά. Και είναι ήδη ενός έτους. Ευτυχώς το παιδί μου τηλεφωνεί συνεχώς».

«Έτσι έμπλεξα»
Η πρώτη συνάντησή του με τον 58χρονο επιχειρηματία έγινε το 2003. «Είχα διευκολύνει έναν φίλο επιχειρηματία με τρεις επιταγές των 7.000 ευρώ η καθεμία, δικές μου. Επικαλέστηκε πρόβλημα υγείας, δεν περίμενα ότι δεν θα πληρωθούν. Κατέληξαν στον Καραμπέρη», τόνισε. Όταν έληξε μετά ένα επτάμηνο η πρώτη επιταγή και δεν εξοφλήθηκε από το φίλο του, τον κάλεσε ο επιχειρηματίας στο γραφείο του. «Όχι απλώς φοβήθηκα, όταν μπήκα μέσα, τα έκανα πάνω μου. Κάμερες παντού, μαγνητοφωνούσε τις συνομιλίες, ήξεραν ποιος είμαι και τι επιφάνεια έχω, πριν ακόμη να μπω στο γραφείο. Και όλοι μιλούσαν εκεί για επιταγές». Η συνάντηση έγινε στο γυάλινο κτίριο του Βαρδαρίου, στα γραφεία Καραμπέρη, και τότε ο επιχειρηματίας απαίτησε να πληρωθεί η επιταγή. «Υπήρχε κίνδυνος, αν τη σφράγιζε, να έμπαινα στον Τειρεσία. Ήθελα να το αποφύγω», είπε. Έτσι δέχτηκε να παραδώσει άλλη επιταγή σε αντικατάσταση με επιπλέον χρήματα και μηνιαίο επιτόκιο 10%.
Ωστόσο η επιταγή παραλήφθηκε από συνεργάτη του Καραμπέρη, όπως περιέγραψε, όμως δεν παραδόθηκε η άλλη. «Του τηλεφώνησα και του ζήτησα το λόγο. Αντί να μου εξηγήσει, είπε ότι έπρεπε να πάω ένα φορτηγό με εμπόρευμα στο κέντρο του. Και όταν το πήγαμε, δεν μας έδωσε απόδειξη για την αγορά», επισήμανε.

Καταγγελίες στο κενό
Λόγω των δυσκολιών του να αποπληρώσει την επιταγή εκδόθηκε διαταγή πληρωμής για το κατάστημά του. «Το άδειασαν όλο. Μέχρι και τα κουφώματα πήραν. Είχε σταθεί απ’ έξω ένας μπράβος, που είπε σε έναν δικό μου δικαστικό επιμελητή. ‘Πες του να εξαφανιστεί, για να μη μαζέψει τ’ άντερά του’». Το κλείσιμο του καταστήματος ήταν η αρχή του οικονομικού τέλους του. Ισχυρίζεται ότι δέχτηκε απειλές από την πλευρά του επιχειρηματία, ενώ ένα βράδυ έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από έναν κουκουλοφόρο έξω από την εκκλησία του Κορδελιού. «Όλο αυτό το διάστημα έπαιρνα ανώνυμα τηλέφωνα παντού. Στο τετραψήφιο του ΣΔΟΕ είχα πάρει δεκάδες φορές, αλλά δεν έγινε ποτέ τίποτα. Τους έλεγα πάντα για τη δράση του Καραμπέρη, είχα μάθει ακόμη περισσότερα. Και στην αστυνομία πήρα εκείνη την εποχή, πάλι δεν έγινε τίποτε. Τώρα όμως με άκουσαν», υπογράμμισε. Όπως εξήγησε, ο επιχειρηματίας πάντα κάλυπτε τα ίχνη του, βάζοντας στις επιταγές που έπαιρνε ονόματα συνεργών του, οι οποίοι, όταν εισέπρατταν, του έδιναν τα χρήματα. Και τα ακίνητα που είχαν κατασχεθεί ήταν σε δικά τους ονόματα και του έδιναν το αντίτιμο, όταν τα πουλούσαν, ή στη συνέχεια τα έγραφε στη δική του περιουσία.
Το αποκορύφωμα της οικονομικής καταστροφής του ήταν όταν επιχειρήθηκε να του κατασχέσουν ένα παλιό σπίτι στο χωριό του, εκτός Θεσσαλονίκης. «Το είχα δώσει με γονική παροχή στην κόρη μου. Ο κόμπος είχε φτάσει στο χτένι, δεν άντεξα άλλο και πήγα να το καταγγείλω επώνυμα. Δεν έχει έναν χρόνο αυτή η υπόθεση και τότε κινητοποιήθηκε η ασφάλεια», περιέγραψε.
Σήμερα, μετά τη σύλληψη των 53 κατηγορουμένων για την υπόθεση των τοκογλυφιών, δείχνει ανακουφισμένος, αλλά εξακολουθεί να είναι φοβισμένος. Πιστεύει ότι ο επιχειρηματίας παραμένει πανίσχυρος, ικανός να κινήσει τα νήματα όλων των εξουσιών. «Αυτό που έκανα θέλω να γίνει παράδειγμα για δεκάδες άλλους, οι οποίοι φοβούνται να καταγγείλουν. Μόνον με αυτόν τον τρόπο μπορεί να ξηλωθεί το κύκλωμα».
Η συζήτηση διακόπτεται, όταν τον πλησιάζει ένας φίλος του. Του δίνει λίγα χρήματα, τον χτυπά στον ώμο, για να πάρει κουράγιο, και φεύγει γρήγορα. «Δεν ξέρω αν υπάρχει αυριανή μέρα για μένα. Δεν έχω χρήματα ούτε για τα φάρμακά μου, είμαι ξεκρέμαστος εντελώς», κατέληξε.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΡΑΜΠΕΡΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ Ο επιχειρησιακός διευθυντής Ειδικών Υποθέσεων του ΣΔΟΕ Θεσσαλονίκης συμπεριλαμβάνε...

Χατζηνικολάου: Ο Φερέτης μου τηλεφωνούσε ως εκπρόσωπος του Πατριαρχείου

Ο Φερέτης ετοίμαζε εκπομπή Υγείας με θέμα τις μεταμοσχεύσεις!!!

Βρίσκεται ανάμεσα στα μέλη του κυκλώματος που δε συνελήφθησαν γιατί δεν συνέτρεχαν λόγοι αυτοφώρου. Σύμφωνα με το Seleo.gr, πρόκειται γ...

Πασίγνωστος πρώην ποδοσφαιριστής ένα από τα θύματα του κυκλώματος εκβιαστών!

Και ο Αντώνης Κανάκης θύμα των τοκογλύφων - εκβιαστών της Θεσσαλονίκης

Οι τοκογλύφοι - εκβιαστές είχαν «μαδήσει» και τον Ντέμη Νικολαΐδη

Γνωστός ασφαλιστής έπεσε από μπαλκόνι γιατί χρωστούσε στη μαφία των εκβιαστών

Ιατρόπουλος: "Είχα πέσει κι εγώ θύμα τοκογλύφων"

ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΞΕΠΛΥΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΤΟΥ ΟΠΑΠ;

ΜΑΦΙΑ Θεσ/νίκης: Τρεις δολοφονίες, μία αυτοκτονία και μία απόπειρα

Προφυλακίστηκαν 7 από τους συλληφθέντες της Θεσσαλονίκης

Οι τηλεφωνικοί διάλογοι που «καίνε» τον Γιώργο Φερέτη

Νέες προφυλακίσεις για το κύκλωμα των τοκογλύφων

Ελεύθερος με εγγύηση 200.000 ευρώ ο δημοσιογράφος της ΕΤ3 Γιώργος Φερέτης

Ο διάλογος του Ντέμη Νικολαίδη με την μαφία της Θεσσαλονίκης

Παπαγεωργόπουλος και Ψωμιάδης, στο γάμο του Καραμπέρη [Video]

 

1 σχόλιο:

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...