Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Επίσημη εμφάνιση με τη Νικόλ!

Το βράδυ της Τετάρτης έγινε στο «Σεμίραμις» στο Κεφαλάρι, η παρουσίαση του πρώτου βιβλίου του Γρηγόρη Αρναούτογλου με τίτλο «Μακιγιαρισμένοι φόβοι». Το «παρών» έδωσαν πολλοί επώνυμοι φίλοι του 39χρονου παρουσιαστή, αλλά και η σύντροφός του, Νικόλ Κοτοβός.

Ο Γρηγόρης και η Νικόλ πόζαραν μαζί για τους φωτογράφους, αν και η Ελληνοαμερικανίδα σύντροφος του παρουσιαστή προσπαθούσε εμφανώς να διατηρήσει χαμηλό προφίλ, ενώ αρνήθηκε ευγενικά να κάνει δηλώσεις στους δημοσιογράφους. Από την πλευρά του, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου δήλωσε, όταν ρωτήθηκε σχετικά:

«Τώρα πια, δεν είμαι καθόλου φειδωλός σχετικά με την προσωπική μου ζωή. Ήταν συγκεχυμένη η όλη ατμόσφαιρα με τα προσωπικά μου στο παρελθόν, αλλά δεν έφταιγα μόνο εγώ. Και δεν εννοώ για τις κοπέλες και τις σχέσεις. Έχει να κάνει με το ότι πιέστηκα και δεν ήξερα πώς να αντιδράσω στην πίεση αυτή. Με τον καιρό, όμως, το έμαθα κι εγώ (...) Δεν έχω τίποτα να κρύψω. Κι επειδή με ρωτάτε συνέχεια, ζω μια κατάσταση περίπου δυόμισι μήνες. Δεν λέω βαρύγδουπες εκφράσεις. Αποφεύγω τις "μεγάλες" λέξεις. Είναι μια νορμάλ κατάσταση στη ζωή μου, μια γλυκιά στιγμή με έναν πάρα πολύ ωραίο άνθρωπο. Αν θα συνεχίσει, θα το δείξει. (…) Γι’ αυτό αποφεύγουμε τα μεγάλα λόγια».

Τι είναι όμως εκείνο που τον γοητεύει στη Νικόλ; «Με γοητεύει η ηρεμία της και που ξέρει πολύ καλά τι άνθρωπος είναι και τι κάνει» είπε, ενώ, με αφορμή τον τίτλο του βιβλίου του, «Μακιγιαρισμένοι φόβοι», τόνισε πως ο ίδιος έχει ξεπεράσει τους δικούς του φόβους: Αν περιμένεις από τους άλλους να σε αγαπήσουν και δεν αγαπάς εσύ ο ίδιος τον εαυτό σου, δεν πρόκειται να κάνεις τίποτα» συμπλήρωσε.

Όπως αποκάλυψε η Φαίη Σκορδά κατά τη διάρκεια του σχολιασμού των δηλώσεων του Γρηγόρη Αρναούτογλου στο "Πρωινό Mou", στην παρουσίαση του βιβλίου βρίσκονταν και ο αδερφός του αλλά και οι γονείς του, με τους οποίους η Νικόλ Κοτοβός έδειχνε να διατηρεί ιδιαίτερα καλές σχέσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...