Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Γιώργος Αυτιάς : «Θα διεκδικήσω από τα δισέγγονά τους τα λεφτά μου»

Αποφασισμένος να διεκδικήσει τα χρήματα που του οφείλει ο τηλεοπτικός σταθμός Alter δηλώνει ο Γιώργος Αυτιάς. 
 Ο δημοσιογράφος, ο οποίος έσχάτως συμφώνησε με τον ΣΚΑΪ για την παρουσίαση πρωινής εκπομπής τα Σαββατοκύριακα, έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό «Down Town» και μίλησε έξω από τα δόντια.
«Θα διεκδικήσω ακόμα και από τα δισέγγονά τους τα λεφτά που μου χρωστάνε. Ήταν χρήματα που δούλεψα. Ξυπνούσα στις 3:00 το πρωί και δούλευα ως τις 12.00 το βράδυ. Απλήρωτος! Δεν ζητάω τίποτα παραπάνω από τον κόπο μου και την εργασία μου», είπε ο δημοσιογράφος.
Και εμφανίστηκε λάβρος κατά της ιδιοκτησίας του καναλιού του Μπουρναζίου: «Περίμενα μέχρι την τελευταία στιγμή το Alter Από τη στιγμή που η ιδιοκτησία του καναλιού ανακοίνωσε και επίσημα ότι αποδεσμεύει τα κορυφαία ονόματα του σταθμού, πήρα το δρόμο μου, Ε, αυτό ήταν η «σταγόνα». Επέλεξα την πρόταση του ΣΚΑΙ».
Για το ξεκίνημα στο νέο τηλεοπτικό του μετερίζι δηλώνει αισιόδοξος και εκτιμά ότι η νέα του εκπομπή θα έχει, όπως και οι προηγούμενες, την αποδοχή του κοινού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...