Image via Wikipedia |
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο «Wroom», οι νέοι κανονισμοί θα στοχεύουν στη μείωση του κόστους για τις ομάδες, αλλά παράλληλα θα τις διατηρούν ανταγωνιστικές.
Στο νέο πρωτάθλημα MotoGP έχουν δηλώσει συμμετοχή μέχρι τώρα 21 αναβάτες, μεταξύ των οποίων δώδεκα με εργοστασιακές μηχανές και εννέα της νέας κατηγορίας CRT.
Σχετικά με αυτό το μίγμα, Εσπελέτα δήλωσε: «Πρέπει να κάνουμε αμέσως δύο πράγματα: Το πρώτο είναι να κρατήσουμε το δίκτυο συμπαγές, όσο το δυνατόν περισσότερο, ώστε οι μηχανές CRT να είναι ανάλογα δυνατές με τις εργοστασιακές. Δεύτερον, οι εργοστασιακές μηχανές να μην έχουν τεχνολογικά επίπεδα απόδοσης τέτοια που θα μπορούσαν να είναι επικίνδυνα.
Image via Wikipedia |
Σε αυτό το πλαίσιο, Εσπελέτα τόνισε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επικοινωνία με τους κατασκευαστές. "Έχουμε τρεις κατασκευαστές (Ducati, Yamaha και Honda) που μιλάμε μαζί τους και έχουν ιδέες για την δημιουργία πιο ανταγωνιστικού πρωταθλήματος. Τα βασικά συστατικά του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ο συνδυασμός της ψυχαγωγίας και της τεχνολογίας. Σε περιόδους κρίσης, αν γίνουν περικοπές σε κάτι, θα πρέπει να είναι στον τομέα της τεχνολογίας, όχι στην ψυχαγωγία. Πιστεύω πως μέχρι το Μάιο θα έχουμε συμφωνήσει για το πλαίσιο του 2013».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dorna πιστεύει πως μπορεί να πείσει τους κατασκευαστές γι αυτές τις αλλαγές. «Οι κατασκευαστές έχουν επίγνωση της κατάστασης, κυρίως επειδή η κρίση τους επηρεάζει πάρα πολύ. Γι' αυτούς βέβαια, η προτεραιότητα είναι πάντα η τεχνολογική ανάπτυξη. Και αυτό έχει κάνει την ανάπτυξη των μηχανών να έχει μεγάλο κόστος. Από την άλλη πλευρά, έχει δημιουργηθεί ένα θέμα με τον ανταγωνισμό».
Πηγή:woop.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!