Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Λασκαράκη: «Στη σεξουαλική μου ζωή δεν είμαι καθόλου βαρετή»

Για πρώτη φορά ανοικτά για τον έρωτα που ζει με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη μιλά η 32άχρονη πρωταγωνίστρια του «Σεσουάρ για δολοφόνους» και του σίριαλ «Κλεμμένα όνειρα», η οποία νιώθει τυχερή και ευτυχισμένη όσο ποτέ.

«Μου αρέσει να είμαι μαζί με κάποιον άνθρωπο αλλά θα πρέπει αυτός να είναι σωστός, να έχει ωραία αύρα, να είναι καλοσυνάτος, να έχει χιούμορ και θετική ενέργεια. Και δόξα τω Θεώ, εδώ και περίπου 2,5 χρόνια βλέπω έναν άνθρωπο δίπλα μου που αυτό ακριβώς αποτυπώνει η εικόνα του» τονίζει η όμορφη ηθοποιός, η οποία στη συνέχεια καλείται να απαντήσει αν βλέπει κανένα παιδί στο άμεσο μέλλον: «Δεν ήμουν ποτέ της άπoψης “να κάνω παιδιά να παντρευτώ”. Πριν από μερικά χρόνια αισθανόμουν αυτό το σφίξιμο του “θέλω να κάνω παιδί” αλλά τώρα δε το νοιώθω. Αν συμβεί θα το χαρώ αλλά δεν είναι κάτι που προγραμματίζω». Πάντως, όπως εξομολογείται με συγκίνηση και δάκρυα, θα ήθελε να γεράσει με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη.

Η 32χρονη ηθοποιός τονίζει ότι η μεγαλύτερη σχέση που είχε ήταν δέκα χρόνια (!) ενώ αναφερόμενη στις παλιές σχέσεις υπογραμμίζει ότι οι πρώην δε χωράνε στη ζωή της: «Εννοείται πως διαγράφεις τους ανθρώπους -γιατί όλοι οι άνθρωποι μπορούμε να χρειαστούμε κάτι- αλλά θεωρώ ότι δε μπορείς να έχεις τους πρώην σου στη ζωή σου. Ούτε καν ως φίλους».

Η ίδια ξεκαθαρίζει ότι δε θα συγχωρούσε ποτέ την απιστία: «Δε μου έχει συμβεί ποτέ για να πω τι θα έκανα αλλά δε τη συγχωρώ. Και αυτό γιατί είμαι άνθρωπος που μπορώ να προσπεράσω αλλά όχι να ξεχάσω εύκολα». Και πως άραγε διασφαλίζει ότι ο σύντροφος θα μένει συνεχώς πιστός; Η απάντηση έρχεται μετά την ερώτηση για το εάν θα έκανε διάφορα πράγματα για να ανανεώσει τη σεξουαλική της ζωή: «Θέλω να πιστεύω ότι δεν είμαι βαρετή σε αυτόν τον τομέα»! 

Μιλώντας για τη δουλειά της τέλος, η Βάσω Λασκαράκη εξηγεί ότι είναι τόσο δύσκολα που πέρυσι έφθασε στο σημείο να σκεφθεί να κάνει άλλη δουλειά: «Πέρυσι από το φόβο μου με όλη αυτή την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο μας, με τα μεγάλα ποσοστά ανεργίας, σκέφθηκα ότι θα πρέπει να κάνω μια άλλη δουλειά. Ούτως ή άλλως έχω εργαστεί και ως σερβιτόρα στο παρελθόν».

Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...