Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Λιάγκας: «Δεν πιστεύω την Ευγενία Μανωλίδου!»

Τη συνέντευξη που έδωσε η Ευγενία Μανωλίδου στην Ελένη Μενεγάκη το μεσημέρι της Τετάρτης, σχολίασε ο Γιώργος Λιάγκας το πρωί της Πέμπτης, στην τηλεοπτική του εκπομπή.

Η 36χρονη παρουσιάστρια δήλωσε, μεταξύ άλλων, πως τις εκπομπές που παρουσίασε στην τηλεόραση στο παρελθόν τις έκανε κυρίως για οικονομικούς λόγους. «Εγώ δεν την πιστεύω, αλλά δεν θέλω να μιλήσω για ανθρώπους που είναι εκτός τηλεόρασης τώρα. Δεν πιστεύω όλα όσα είπε» δήλωσε ο 42χρονος οικοδεσπότης της εκπομπής «Πρωινό Mou». Η Σάσα Σταμάτη τότε είπε πως ίσως παίζουν ρόλο και οι επικοινωνιολόγοι, αφού τώρα ο σύζυγος της Ευγενίας Μανωλίδου, Άδωνις Γεωργιάδης είναι υπουργός και έχουν αλλάξει κάποια πράγματα στην επικοινωνία: «Σιγά μην έχει επικοινωνιολόγους ο Άδωνις, επειδή είναι υπουργός! Μην τρελαθούμε κιόλας!» απάντησε ο Γιώργος Λιάγκας.

Αμέσως μετά συνέχισε απευθυνόμενος στους συνεργάτες του: «Έχω άποψη γι’ αυτό, αλλά μην περιμένετε να την πω τώρα. Έχω μιλήσει για την Ευγενία στο παρελθόν και είπα κάποια πράγματα που πίστευα. Δικαιώθηκα σε αυτά που είπα. Θα μου πεις και "ποιος είσαι εσύ για να δικαιωθείς;" Είχα πει την άποψή μου όταν ήταν στην τηλεόραση, όπως όλοι κρίνουμε ο ένας τον άλλον. Τώρα που η κοπέλα δεν είναι στην τηλεόραση, θεωρώ ότι – ξαναλέω μένω στα καλά- είναι ένα πολύ καλό τηλεοπτικό πρόσωπο κι εύχομαι να μπει γρήγορα στα πράγματα. Γιατί νομίζω και η ίδια το θέλει. Δεν ξέρω αν μίλησε με ειλικρίνεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...