Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Θύμα ξυλοδαρμού ο αντιπρόεδρος του Αφγανικού Πολιτιστικού Συλλόγου

Θύμα ξυλοδαρμού έπεσε στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα στην Αθήνα ο αντιπρόεδρος του Αφγανικού Πολιτιστικού Συλλόγου «Νουρ», Μουσταφά Χαϊνταρί, όπως καταγγέλλει ο ίδιος στο δικτυακό τόπο του Κυριακάτικου Σχολείου Μεταναστών.


Το περιστατικό συνέβη την περασμένη Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου στις 20:00 το βράδυ, όταν ο Μουσταφά Χαϊνταρί έβγαινε από τα γραφεία του συλλόγου στην οδό Υγείας 11.
Στην περιγραφή των γεγονότων ο Αφγανός πρόσφυγας αναφέρει μεταξύ άλλων: «Πρόσεξα μια ομάδα γύρω στα 15 άτομα, που ήταν μαζεμένοι στην διασταύρωση Μιχαήλ Βόδα και Πιπίνου, που φόραγαν κράνη και σκέφτηκα να αλλάξω διαδρομή για να τους αποφύγω. Σε ελάχιστα λεπτά όμως μου έκλεισαν το δρόμο και χωρίς να μου απευθύνουν το λόγο, μου επιτέθηκαν, κραυγάζοντας και άρχιζαν να με χτυπούν. Ήταν οπλισμένοι με παλούκια, αλυσίδες και φορούσαν κράνη. Το πρώτο χτύπημα ήταν γροθιά στο δεξί μου μάτι, και έπεσα σχεδόν αμέσως κάτω, όπου συνέχισαν να με χτυπάνε αλύπητα με κλωτσιές και με τα παλούκια. Ενώ βρισκόμουν σε αυτήν την κατάσταση και είχα διπλωθεί από τους πόνους, δύο ή τρεις από αυτούς μου ψάξανε τις τσέπες και πήρανε το κινητό μου τηλέφωνο. Ύστερα από λίγα λεπτά οι δράστες έφυγαν ανενόχλητοι προς την Αχαρνών».
Ο Μουσταφά Χαϊνταρί καταγγέλλει ακόμη την αδιαφορία των αστυνομικών τους οποίους κάλεσε με το δεύτερο κινητό που είχε, αλλά και στο Αστυνομικό Τμήμα toy Αγίου Παντελεήμονα στο οποίο απευθύνθηκε στη συνέχεια.
«Οι αστυνομικοί παρ' ότι με είδαν σε άθλια κατάσταση, αντί να προσπαθήσουν να με βοηθήσουν είτε να ψάξουν για τους δράστες, βάλθηκαν να ελέγχουν τα χαρτιά μου και να ρωτάνε για την διαμονή μου» ανέφερε και είπε ότι την ίδια αδιαφορία αντιμετώπισε και στο αστυνομικό τμήμα όπου περίμενε επί ώρες τόσο την ίδια ημέρα, όσο και την Τρίτη 27 Δεκεμβρίου όταν ξαναπήγε στο τμήμα για να καταγγείλει το συμβάν.
«Πολλές φορές έγινα μάρτυρας τέτοιων επιθέσεων. Η αστυνομία δεν έχει κάνει τίποτα σε καμία από αυτές τις περιπτώσεις» αναφέρει και παρατηρεί ότι σε αυτές τις περιπτώσεις οι αστυνομικοί περιορίζονται απλώς στον έλεγχο των εγγράφων που διαθέτουν οι μετανάστες. Τέλος καταγγέλλει ότι συχνά οι μετανάστες αποφεύγουν να καταγγείλουν στην Αστυνομία παρόμοια περιστατικά επειδή δεν έχουν χαρτιά που να νομιμοποιούν την παραμονή τους στη χώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...