Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Ποια σταρ του Χόλιγουντ κακοποιήθηκε σεξουαλικά από άλλη γυναίκα

Η παλαί ποτέ σταρ του Ugly Betty, Βανέσα Ουίλιαμς, μόλις αποκάλυψε στο περιοδικό People τις λεπτομέρειες για την σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη όταν ήταν δέκα χρονών, από μια 18χρονη οικογενειακή φίλη.

«Μου είπε να ξαπλώσω πάνω στο χαλί στο δωματιό μου. Ήμουν μπερδεμένη. Θα παίζαμε κάποιο παιχνίδι; Καθώς προσπαθούσα να καταλάβω τι συμβαίνει, η Σούζαν μου τράβηξε κάτω το παντελόνι από τις πιτζάμες μου. 'Τι κάνεις;', την ρώτησα με ανησυχιά. 'Μην αγχώνεσαι. Θα αισθανθείς πολύ ωραία', μου απάντησε'».

Κάπως έτσι περιγράφει στο περιοδικό People την πιο σοκαριστική στιγμή στην ζωή της η 49χρονη πλέον Βανέσα Ουίλιαμς. Ένα από τα άγνωστα περιστατικά για την ζωή της που περιλαμβάνει η αυτοβιογραφία της με τίλο 'Υou have no idea'.

Όταν τελείωσε εκείνη η πρώτη κακοποίηση, η 18χρονη Σούζαν, οικογενειακή φίλη που η 10χρονη Βανέσα θεωρούσε την επιτομή του κουλ, της είπε «να μην το πει πουθενά».

Και η Βανέσα αυτό ακριβώς έκανε.

Ουσιαστικά συνειδητοποίηση ότι έχει κακοποιηθεί όταν πήγε στο κολέγιο, κάτι που την έκανε να είναι πολύ πιο ατίθαση, καπνίζοντας μαριχουάνα και κάνοντας έκτρωση πριν καν αποφοιτήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...