Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Για το πρόβλημα υγείας του πατέρα της μίλησε η Σμαράγδα Καρύδη

Για το πρόβλημα υγείας του πατέρα της,την απουσία της από τα τηλεοπτικά δρώμενα αλλά και το ενδεχόμενο να κάνει οικογένεια, μίλησε στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά», η Σμαράγδα Καρύδη.
Απαντώντας σε ερώτηση για την περιπέτεια του πατέρα της, η 42χρονη ηθοποιός δήλωσε: «Ήταν λίγο άσχημο που γράφτηκαν πράγματα υπερβολικά, τον πέθαναν τον άνθρωπο. Πάντως τώρα είναι μια χαρά, έκανε μια επέμβαση και είναι εντάξει».

Αναφορικά με την απουσία της από την τηλεόραση τη φετινή σεζόν είπε: «Εντάξει, έτυχε... Δεν είναι και πάρα πολλές οι δουλειές τώρα. Ήταν να κάνω μια δουλειά που δεν έγινε. Γενικά, υπάρχουν πολλές δουλειές που δεν γίνονται. Έχω μιλήσει για αρκετές δουλειές που δεν έγιναν τελικά. Και κινηματογραφικές -στον κινηματογράφο έχουν παγώσει τα πάντα- και μια τηλεοπτική. Από αυτά που έγιναν στην τηλεόραση φέτος, δεν μου είχε γίνει κάποια πρόταση».

Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση για το ενδεχόμενο να κάνει δική της οικογένεια είπε: «Είναι και λίγο το πώς θα τα φέρει η ζωή για να σε βάλει σε αυτό. Αλλά από μόνη μου, όχι, δεν μπαίνω. Θέλω να με βάλει ο άλλος σε αυτό το τριπάκι. Να το φέρει η συνθήκη, ο άλλος, να τύχει κιόλας και να πω "άντε να το τολμήσουμε κι αυτό". Να τύχουν όλα λίγο κατάλληλα. Αλλά, από μόνη μου, δεν έχω αυτόν τον "καημό"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...