Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Ποιος γέμισε δαγκωματιές την Ελένη Μενεγάκη;

Ένα δράμα ζει η Ελένη Μενεγάκη, σύμφωνα με τα όσα εξομολογήθηκε στους συνεργάτες της, καθώς κάποιος την έχει γεμίσει δαγκωματιές «στα χέρια, στην κοιλιά, ακόμα και στα μπούτια», όπως ανέφερε η ίδια η παρουσιάστρια.

«Παίρνει φόρα, καβαλάει τον καναπέ και μου γλύφει το αφτί. Στα μπούτια, στην κοιλιά μου, στα χέρια μου, έχω δαγκωματιές. Έχω καταντήσει ο σημαδεμένος. Του λέω μη, αλλά αυτός τίποτα, χοροπηδάει πιο πολύ πάνω μου» είπε συγκεκριμένα η παρουσιάστρια, αναφερόμενη στο κουτάβι που πρόσφατα απέκτησε.

Παράλληλα, ζήτησε και συμβουλές από τους συνεργάτες της, αλλά της μαύρισαν την καρδιά όταν της είπαν ότι πρέπει να περιμένει δυο χρόνια για να ενηλικιωθεί και να ηρεμήσει. «Δύο χρόνια; Παιδιά δεν την βγάζουμε» φώναξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...