Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Γιώργος Μαρίνος: " Έχω πολλά προβλήματα - Δεν έχω κουράγιο να κάνω τίποτα"

" Έχω πολλά συναισθηματικά και ψυχολογικά προβλήματα. Δυστυχώς δεν έχω κουράγιο να κάνω τίποτα"

O λόγος για τον Γιώργο Μαρίνο που έχει χαρακτηριστεί φαινόμενο για το πολύπλευρο ταλέντο του. Στα 72 του χρόνια συγκλονίζει με την ευθύτητα και την ειλικρίνεια που διαχειρίζεται δύσκολες καταστάσεις...

Ο ηθοποιός- τραγουδιστής- χορευτής-παρουσιαστής μίλησε στο CIAO για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.

" Δεν είμαι καλά. Έφυγα από τη δουλειά μου και μου έχει έρθει τρέλα. Δυστυχώς δεν έχω το κουράγιο να κάνω τίποτα" κι συνεχίζει "Η δουλειά μου ήταν όλη μου η ζωή, προτίμησα να φύγω από το χώρο πριν έρθει η ώρα που θα αποφάσιζαν άλλοι να με "φύγουν". Αλλά έπρεπε να σταματήσω, γιατί μεγαλώνω και δεν ήθελα να γίνω ξεφτίλα"

Συνειδητοποιημένος ξεδίπλωσε τις σκέψεις του και τους λόγους που τους ώθησαν να αποσυρθεί ,

"Δεν ήθελα να ξεφτιλιστώ, γιατί έχω δει πολλούς σταρ να γίνονται χάλια. Δεν περίμενα όμως να μου στοιχίσει τόσο πολύ, σε σημείο που να χρειαστεί να επισκεφθώ γιατρό. Βλέπουμε πράγματα γύρω μας από συναδέλφους που δεν έχουν πλέον τη δυνατότητα και συνεχίζουν να προσπαθούν μάταια. Ακόμη και 90χρονών να ήμουνα, πάλι θα πάθαινα κατάθλιψη αν σταματούσα τη δουλειά μου"
Για τον αν του στοίχισε αυτή η απόφαση του απάντησε..." Η δουλειά μου ήταν όλη μου η ζώη. Μου κάνουν προτάσεις, αλλά δεν δέχομαι . Περνάω πολλά συναισθηματικά και ψυχολογικά προβλήματα..."Αυτή η κατάθλιψη δυστυχώς έχει επιπτώσεις στην υγεία μου. Είμαι σε άθλια κατάσταση"

Στο αν νιώθει πικρία από την ενασχόληση του με τον καλλιτεχνικό χώρο.. "Να πω την αλήθεια, αισθάνομαι ριγμένος από την όλη κατάσταση, αλλά δόξα τω Θεω πέρασα σπουδαία. Κυρίως όμως έχω παράπονα από τους ιθύνοντες, που συνήθως κρύβονται και από τους οποίους ποτέ δεν ζήτησα τίποτα. Αυτό μου έχει προκαλέσει κατάθλιψη, παίρνω κάποια φάρμακα και ακολουθώ φαρμακευτική αγωγή"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...