Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Σωτήρης Καλυβάτσης: «Έχω καταψύξει το σπέρμα μου από την εποχή που ήταν τούρμπο»

Φημίζεται για το χιούμορ του και τις έξυπνες ατάκες του, πράγμα το οποίο ο Σωτήρης Καλυβάτσης απέδειξε και στην τελευταία συνέντευξη που παραχώρησε. Οι γυναίκες, ο Θεός, η Αντιγόνη Ψυχράμη, αλλά και ο γάμος, με αφορμή τον οποίο έκανε και μία αποκάλυψη, αποτέλεσαν το επίκεντρο της συζήτησης...

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο entertv ,αποκάλυψε ότι η πρώτη του δουλειά ήταν... σε οίκο μόδας όπου όμως δεν έκανε το ... μοντέλο, αλλά το «παιδί για τις εξωτερικές δουλειές».

Πιστεύει στο Θεό; «Μερικές φορές» απαντά ο ίδιος, ενώ σε ερώτηση σχετικά με τη φιλία λέει πώς «έχω προδοθεί από ανθρώπους που νόμιζα ότι ήταν φίλοι μου», χωρίς να συνεχίζει περαιτέρω.

Στην ερώτηση της δημοσιογράφου Έλενας Πολυκάρπου για το αν τον φλερτάρουν οι γυναίκες, όπως πάντα, απάντησε με το χαρακτηριστικό του χιούμορ: «Μόνο αυτές που δεν μπορούν να αντισταθούν στη γοητεία μου. Καταλαβαίνετε, ψηλός, ξανθός, γαλάζια μάτια, δεν θέλει και πολύ».

Η ατάκα της συνέντευξης όμως προήλθε από μία ερώτηση σχετικά με το γάμο και συγκεκριμένα για το αν πλησιάζοντας τα 40 (ηλικία γάμου) - και με δεδομένο ότι περνώντας τα χρόνια το σπέρμα αδυνατεί- σκέφτεται να παντρευτεί. Η απάντηση όπως προείπαμε αφοπλιστική: «Επιμένω πως είμαι μικρός ακόμα για αυτό κάντε λίγο υπομονή, που θα πάει, θα ωριμάσω κάποτε. Επίσης, σας ενημερώνω πως έχω καταψύξει σπέρμα μου από την εποχή που ήταν τούρμπο».

Όσο για τη σύντροφό του Αντιγόνη Ψυχράμη, όταν ρωτήθηκε τι ερωτεύτηκε σε αυτήν η απάντηση ήταν... «Την Αντιγόνη Ψυχράμη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...