Στην ανάκληση μοτοσικλετών, μάρκας Honda, τύπου GL1800 Gold Wing, προχωρά η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ, επίσημος εισαγωγέας και διανομέας των μοτοσικλετών Honda στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Η ανάκληση αφορά σε 20 μοτοσικλέτες, παραγωγής από 13 Ιουνίου 2000 έως 23 Ιουνίου 2009, στα οποία, εξαιτίας της κατασκευής της Δευτερεύουσας Τρόμπας του πίσω φρένου του "Συστήματος Συνδυασμένης Πέδησης" (Dual Combined Brake System), η υδραυλική πίεση παραμένει στο κύκλωμα, ακόμα και όταν το φρένο ελευθερωθεί, με αποτέλεσμα τη μερική εμπλοκή του.
Η προκύπτουσα αύξηση θερμοκρασίας στο συγκεκριμένο σημείο (πίσω φρένο) μπορεί να οδηγήσει σε κόλλημα, υπερθέρμανση, ενώ, στη χειρότερη περίπτωση, σε φωτιά.
Μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως, μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Honda, για να γίνει έλεγχος και, αν απαιτείται, αντικατάσταση της Δευτερεύουσας Τρόμπας του πίσω φρένου, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Η ανάκληση αφορά σε 20 μοτοσικλέτες, παραγωγής από 13 Ιουνίου 2000 έως 23 Ιουνίου 2009, στα οποία, εξαιτίας της κατασκευής της Δευτερεύουσας Τρόμπας του πίσω φρένου του "Συστήματος Συνδυασμένης Πέδησης" (Dual Combined Brake System), η υδραυλική πίεση παραμένει στο κύκλωμα, ακόμα και όταν το φρένο ελευθερωθεί, με αποτέλεσμα τη μερική εμπλοκή του.
Η προκύπτουσα αύξηση θερμοκρασίας στο συγκεκριμένο σημείο (πίσω φρένο) μπορεί να οδηγήσει σε κόλλημα, υπερθέρμανση, ενώ, στη χειρότερη περίπτωση, σε φωτιά.
Μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως, μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Honda, για να γίνει έλεγχος και, αν απαιτείται, αντικατάσταση της Δευτερεύουσας Τρόμπας του πίσω φρένου, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!