Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Δεν θέλει το Χατζηγιάννη στο Dancing η Ζέτα

Τους φίλους της και όχι τον καλό της θα ήθελε στο «Dancing With The Stars» η Ζέτα Μακρυπούλια, που «πετάχτηκε» μέχρι τις Σεϋχέλλες για να φωτογραφηθεί για γνωστή εταιρεία ρούχων! 

«Αν μου ζητούσαν μια λίστα που θα επέλεγα χορευτές ανάμεσα στους φίλους μου, θα τους έβαζα όλους. Και την Ελισάβετ Κωνσταντινίδη και τον Νίκο Μουτσινά και τον Θανάση Αλευρά, γιατί ύστερα από τόσα χρόνια συνεννοούμαστε πλέον με τα μάτια και θα περνούσαμε υπέροχα μαζί. Τον σύντροφό μου; Δεν νομίζω ότι θα τον ήθελα», λέει η Ζέτα στο περιοδικό «Ok!», όταν την ρωτούν για τους επώνυμους συμμετέχοντες στο νέο «Dancing With The Stars».

Μέχρι να βρεθεί ξανά στην παρουσίαση του σόου, η γοητευτική ξανθιά πόζαρε σε ένα μαγευτικό τοπίο με άμμο, εξωτικές παραλίες και πολύ ήλιο, στον φακό της Ρούλας Ρέβη.

«Όλες τις εμφανίσεις τις αντιμετωπίζω σαν ρόλους οπότε δεν είναι το πρώτο μου μέλημα να βγω πιο όμορφη», δηλώνει και αποκαλύπτει ότι η εμφάνιση αλά ‘80s που έκανε σε ένα από τα liveτου περσινού «Dancing» δεν την είχε ξετρελάνει…

Ο Μιχάλης, πάντως, έχει λόγο σε όσα φοράει η αγαπημένη του: «αν πάρω κάτι καινούριο και είναι μέσα στο σπίτι την ώρα που το δοκιμάζω, εννοείται πως θα ρωτήσω πως δείχνει πάνω μου και αν μου ταιριάζει. Όχι, δεν έχω φτάσει μέχρι του σημείου να του στείλω mms πριν βγω στο “Dancing With The Stars” για να εγκρίνει τι θα φορέσω».


«Είμαι πολύ χαρούμενη που ο σύντροφός μου εμπιστεύεται την γνώμη μου, μου αρέσει που με βάζει στο κομμάτι της δημιουργίας, αλλά έχω και αγωνία αν αυτό που νιώθω εκείνη την στιγμή είναι το σωστό», αναφέρει σε άλλο σημείο της συνέντευξης η ηθοποιός – παρουσιάστρια, ενώ υποστηρίζει πως το ιδανικότερο μέρος για διακοπές με το ταίρι σου είναι οι Μαλδίβες.

Παράλληλα, η Ζέτα εύχεται «η ώρα η καλή» στη φίλη της Ελισάβετ Κωνσταντινίδη που αποφάσισε να παντρευτεί και για τον δικό της γάμο αναφέρει: «δεν σκέφτομαι να παντρευτώ τόσο άμεσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...