Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Η εξομολόγηση της Τζένης Μπαλατσινου για τον Πέτρο Κωστόπουλο

Με ένα άμεσο και ειλικρινές κείμενο στο προσωπικό της blog, η Τζένη Μπαλατσινού αναφέρεται στις δύσκολες στιγμές που περνάει ο σύζυγός της, Πέτρος Κωστόπουλος, στο τέλος της Imako, αλλά και σε όλα όσα τους ενώνουν, ενώ σημειώνει ότι οι δύο τους ήταν και θα είναι μαζί και στα εύκολα και στα δύσκολα.
«Πως η αλήθεια είναι η μεγαλύτερή μου δύναμη.
Μήνες τώρα, παλεύω με τη συνείδησή μου, με τις φήμες αλλά και με την αλήθεια μου.
Για όσα μπορεί να υποθέτει κανείς για τον Πέτρο, εγώ είμαι ο άνθρωπος που τον γνωρίζει καλύτερα. Και γνωρίζει καλύτερα το πάθος, την τρέλα, την τόλμη, τα όνειρά του. Η ευθύνη όμως για το τέλος μιας δημιουργικής μικροκοινωνίας που ο ίδιος δημιούργησε κι έγινε σημείο αναφοράς για πάρα πολλούς είναι ένα βάρος που μας κλονίζει καθημερινά.
Κάτω από τη χαμογελαστή μάσκα κάθε Κυριακής, κρύφτηκαν πολλά και είμαι τυχερή που μπορώ να τα εκφράσω ελεύθερα μέσα από εδώ, σε ένα πιο βαθύ και αυτοαναφορικό post απ' αυτά που σας έχω συνηθίσει. Το βλέμμα μου μπορεί να ήταν στραμμένο στο cue, η συγκέντρωσή μου στο live, αλλά η καρδιά μου ήταν πάντα στον Πέτρο. Γιατί ήξερα την προσπάθειά του να βγάλει αυτό που τόσο αγάπησε από μια ασφυκτική δίνη. Τώρα έχουμε να υποστούμε τις συνέπειες, έχοντας νιώσει τον πόνο του να πονάει ένα σου παιδί. Και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα για να το σώσεις, και ας έχεις δώσει τα πάντα ηθικά, πνευματικά, υλικά, κινητά και ακίνητα.
Κάτι όμως που δεν μπόρεσα να κρύψω ποτέ είναι το πόσο ευγνώμων νιώθω που είμαι με έναν άνθρωπο που ξέρει να παραδέχεται και να δίνει, να πέφτει και να ανεβαίνει πάλι, να ζει τη ζωή από κάθε της όψη, να πολεμάει γιατί δε θεωρεί τίποτα δεδομένο. Πόσο ευγνώμων νιώθω επίσης που οι γονείς μου, μου έμαθαν να δίνω τα πάντα στην οικογένειά μου και να πολεμάω γι' αυτή με όσα μέσα διαθέτω. Που πρέπει πάντα να έχω παράδειγμα τον καλό μου εαυτό και να προχωράω. Πόσο ευγνώμων είμαι που έχω τρία καταπληκτικά παιδιά και πόσο ώριμες και δυνατές είναι οι δύο μου κόρες. Δεν τους κρύψαμε ποτέ τίποτα όλο αυτό το διάστημα και ήταν εκεί, οι καλύτεροι μας υποστηρικτές...
Το σίγουρο είναι ότι συνεχίζουμε, με ήσυχη τη συνείδησή μας ότι πολεμήσαμε μέχρι τέλους, όπως μπορούσαμε.
Μαζί στα εύκολα και στα δύσκολα, μαζί σε όσα είναι να έρθουν.
Σ' ευχαριστώ».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

Την πικρή ομολογία ότι φαλήρισε, κάνει ο Πέτρος Κωστόπουλος με σημείωμά του στο pkool, το προσωπικό του blog. Αφού δηλώνει ότι έχασε τα π...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...