Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Ελένη Μενεγάκη: "Μεγαλώνει" η οικογένειά της!

Όλοι το συζητούσαν ότι θα έρθει η στιγμή που η Ελένη Μενεγάκη θα προσθέσει και άλλο μέλος στην οικογένειά της και έφτασε η ώρα που αυτό πρόκειται να συμβεί...

Υπάρχει όμως μια μεγάλη διαφορά σε σχέση με την είδηση που περιμένετε να διαβάσετε για τη "βασίλισσα" της μεσημεριανής ζώνης.

Η Ελένη Μενεγάκη δεν θα προσθέσει στην οικογένειά της ένα μωράκι ακόμη - τουλάχιστον προς το παρόν - αλλά ένα σκυλάκι που επίμονα της ζητούσαν εδώ και καιρό τα παιδιά της. «Έχουν μυρμηγκιάσει τα αυτιά μου τόσο καιρό!», είπε χαρακτηριστικά η ίδια.

«Έχω παίξει τόσους ρόλους! Το έχω παίξει κουφή, χαριτωμένη, κάνω τη χαζή, έχω πει ότι “τώρα πάμε διακοπές, άσε να μπούμε σε ένα πρόγραμμα”, “τώρα δεν μπορώ λείπω από το σπίτι”... Δεν έχω άλλη έμπνευση!», ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...