Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Τα μυστικά διατροφής της Αγγελικής Ηλιάδη

Η Αγγελική Ηλιάδη είναι μία από τις σέξι παρουσίες στην ελληνική μουσική σκηνή η ίδια αν και προσέχει ιδιαίτερα τη σιλουέτα της αποκαλύπτει ότι αυτό που την κερδίζει σ΄έναν άνθρωπο είναι «η ομορφιά που βγαίνει από μέσα του».

Η 31χρονη παρουσιάστρια μίλησε στο περιοδικό ΟΚ! και αποκάλυψε τα μυστικά της διατροφής της.«Δεν έδινα πάντα πολλή σημασία στη διατροφή μου και εξακολουθώ να είμαι έτσι. Όταν θέλω να φάω κάτι, δεν θα αντισταθώ. Τρώω τα πάντα. Δεν προσέχω ούτε τις θερμίδες ούτε την ποσότητα της μερίδας μου. Ωστόσο προσέχω τους συνδυασμούς φαγητών» είπε στο περιοδικό.

Η Αγγελική Ηλιάδη έχει ύψος 1.74 και το βάρος της είναι 58 κιλά, το οποίο διατηρεί αρκετά χρόνια. Η μοναδική εποχή που είχε επιπλέον κιλά ήταν την περίοδο της εγκυμοσύνης της, πριν από έξι χρόνια. «Όταν ήμουν έγκυος στον Μπάμπη είχα πάρει δεκαεπτά κιλά. Μόλις γέννησα έχασα αμέσως τα έντεκα και τα υπόλοιπα έφυγαν εύκολα μέσα σε διάστημα τριάντα ημερών».

Η δημοφιλής τραγουδίστρια ομολογεί ότι δεν την αγχώνει η ζυγαριά. «Δεν ζυγίζομαι ποτέ, δεν έχω ζυγαριά στο σπίτι. Καμιά φορά όταν περνάω από φαρμακείο θα ανέβω στη ζυγαριά. Αν έχω πάρει κιλά το καταλαβαίνω από τα ρούχα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...