Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Οι «Μακιγιαρισμένοι Φόβοι» του Γρ. Αρναούτογλου

«Μακιγιαρισμένοι Φόβοι». Αυτός είναι ο τίτλος του βιβλίου που μετά από πολλά χρόνια ενδοσκόπησης έγραψε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Ο παρουσιαστής σε μία εξομολόγηση καρδιάς στο περιοδικό NITRO μιλάει για τους φόβους του και πως κατάφερε να τους καταπολεμήσει.

«Με φόβιζε το πόσο θα μπορούσα να ξεφύγω στα μονοπάτια του μυαλού μου. Ένα από τα πιο μεγάλα μου προβλήματα υπήρξε το ότι ήμουν ανηδονικός. Δεν ευχαριστιόμουν τίποτα, με την έννοια του ότι, αν ήθελα να αποκτήσω πάρα πολύ κάτι, από τη στιγμή που το αποκτούσα, σταματούσε για μένα να έχει αυτό το κάτι ενδιαφέρον και ένιωθα δυστυχισμένος και μαλάκας που δεν μπορούσα να το απολαύσω. Νομίζω ότι αυτή η ιστορία σταμάτησε όταν με αγάπησα, γιατί τελικά δε με αγαπούσα για καιρό».

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε και για την εσωτερική δύναμη που τον έκανε να βρεις τις διεξόδους του. «Κάποτε προσπαθούσα να πείσω ανθρώπους και να τους εξηγήσω για ποιο λόγο πιστεύω και τι σημαίνει για μένα αυτό. Αλλά δεν έβγαζε πουθενά, νομίζω ότι περισσότερο κατάφερνα να εκνευρίσω τους συνομιλητές μου, έτσι αποφάσισα να μην το ξανακάνω. Είμαι πολύ αμαρτωλός για να κρίνω τους άλλους. Δε με απασχολεί το πώς επιλέγει να ζήσει ο καθένας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...