Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Α. Ηλιάδη: Έχει φάει ποτέ ξύλο από σύντροφό της;

Πάντα αποκαλυπτική η όμορφη Αγγελική, δεν δίστασε να αποκαλύψει άγνωστες πτυχές από την προσωπική της ζωή, ενώ σόκαρε με την ειλικρίνειά της σε ακόμη πιο ευαίσθητα  θέματα που αφορούν τους άντρες της ζωής της...

Στο "Βράδυ" του Πέτρου Κωστόπουλου μίλησε, λοιπόν, η Αγγελική Ηλιάδη για το σύντροφό της και το πόσο ερωτευμένη είναι μαζί του:

«Είναι υπέροχος μπαμπάς. Έχει και μια κορούλα 11 χρονών. Είναι ένας πολύ ευγενικός άνθρωπος, ήρεμος σαν εμένα. Ο άντρας που θα είναι δίπλα μου) και τσαμπουκά θέλω να έχει και ευαίσθητος να είναι, αλλά και να χτυπήσει το χέρι του στο τραπέζι. Μου αρέσει ο άντρας να είναι και σκληρός και ευαίσθητος», είπε για τον Κώστα Μαλιωτάκη, το όνομα του οποίου "κοσμεί" το χέρι της τραγουδίστριας με ένα τατουάζ.

Η τραγουδίστρια δεν παρέλειψε για ακόμη μία φορά να δηλώσει ερωτευμένη: «Ναι είμαι ερωτευμένη. Δημιουργήθηκε αυτή η σχέση, δεν κρύφτηκα ποτέ, όταν μαθεύτηκε το είπα κι εγώ. Αλλά μην κουράζουμε τον κόσμο και λέμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια»

Όταν ρωτήθηκε από τον Πέτρο Κωστόπουλο αν έχει «φάει ξύλο» από σύντροφό της στο παρελθόν, απάντησε: «Και έχω φάει και έχω δώσει!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...