Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Πέθανε η Μαρία Βουτσινά - Η διατροφολόγος των επωνύμων

Πέθανε την Τετάρτη 29 Μαϊου η Μαρία Βουτσινά, η οποία έγινε γνωστή από τη δουλειά της ως διατρoφολόγος σε πολλούς διάσημους Έλληνες.

Ο θάνατός της προήλθε από ανακοπή καρδιάς. Η κηδεία της πραγματοποιήθηκε σήμερα στις 15:00 από το δεύτερο νεκροταφείο Αθηνών.

Στο πελατολόγιo της διαιτολόγου ανήκαν μεταξύ άλλων οι: Βάνα Μπάρμπα, Δήμητρα Λιάνη, Απόστολος Γκλέτσος, Αγγελική Νικολούλη, Παναγιώτης Τσάκος κ.α.

Σαν «βόμβα» έσκασε η είδηση του θανάτου της γνωστής διαιτολόγου, Μαρίας Βουτσινά, στον χώρο της showbiz, καθώς, όπως σας είχαμε πει, «έφυγε» ξαφνικά από ανακοπή καρδιάς.

Η Μαρία Βουτσινά είχε παντρευτεί μία φορά και από τον γάμο της απέκτησε μια κόρη, η οποία είναι σήμερα 23 ετών.

Παρά το ότι έγινε γνωστή κρατούσε πάντα χαμηλούς τόνους, γιατί όπως είχε πει «έχω ένα διαφορετικό ψυχισμό».

«Στα χέρια μου πέθανε ο μπαμπάς μου, όταν ήμουνα παιδί»

Τα παιδικά της χρόνια δεν ήταν εύκολα… Όπως είχε αποκαλύψει η μητέρα της σε παλαιότερη εκπομπή, η γνωστή διαιτολόγος είχε χάσει τον πατέρα της σε πολύ μικρή ηλικία. «Στα χέρια της πέθανε… Εκεί έπαθε σοκ η Μαρία για πολλούς μήνες», λέει χαρακτηριστικά.

Όπως είχε αποκαλύψει τότε, ο πατέρας της έφυγε ξαφνικά, όταν την ώρα που πήγαινε βόλτα τον σκύλο του, πέρασε με ιλιγγιώδη ταχύτητα ένα μηχανάκι. «Για να σώσει τον σκύλο, χτύπησε θανάσιμα. Πέθανε μετά από τέσσερις ώρες στα χέρια της Μαρίας», προσθέτει η μητέρα της.

Το στήριγμα της ήταν πάντα η μητέρα της. Όπως είχε πει η ίδια η Μαρία «στα δύσκολα και στα εύκολα ήταν πάντα δίπλα μου. Αν δεν την είχα δεν ξέρω τι θα έκανα. Δεν θα εμπιστευόμουν σε κανέναν άλλο να κρατάει το παιδί μου, για να κάνω καριέρα… Είναι ο φύλακας – άγγελος μου».

Η διαιτολόγος των επωνύμων τα τελευταία χρόνια απουσίαζε από τα φώτα της δημοσιότητας, λόγω ενός σκανδάλου με το οποίο είχε συνδεθεί το όνομα της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...