Στο σφυρί βγάζει η ΕΥΔΑΠ το σπίτι ενός άνεργου μεταλλεργάτη της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης για οφειλή 831 ευρώ.
Ο άνεργος μεταλλεργάτης, πατέρας δύο παιδιών, δεν κατάφερε να εξοφλήσει στην ΕΥΔΑΠ τους λογαριασμούς από το 2012, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Ριζοσπάστη.
Η εταιρεία, αφού του έκοψε την παροχή του νερού, στη συνέχεια έβαλε δικηγόρο, ερεύνησε την ακίνητη περιουσία του στα υποθηκοφυλακεία και εντόπισε ότι διαθέτει ένα σπίτι. Έτσι στις 29 Μαΐου ξεκίνησε η διαδικασία της κατάσχεσης.
Την Πέμπτη έγινε μία πρώτη παρέμβαση από αντιπροσωπεία του Συνδικάτου Μετάλλου Πειραιά στα γραφεία της ΕΥΔΑΠ προκειμένου να σταματήσει η διαδικασία, ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας η διευθύντρια του καταστήματος δήλωσε «αδυναμία».
Άργησε αλλά βρήκε την λύση η ΕΥΔΑΠ για τον άνεργο
Έστω και με χαρακτηριστική καθυστέρηση και μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε με τη δημοσιοποίηση του θέματος, η ΕΥΔΑΠ ευαισθητοποιήθηκε υπόθεση του ανέργου από την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, ο οποίος κινδύνευε να χάσει τον σπίτι του για οφειλή 831 ευρώ προς την εταιρεία.
«Η Εταιρεία κατανοώντας την οικονομική δυσχέρεια του συγκεκριμένου καταναλωτή, προχώρησε ήδη στην εύρεση κοινά αποδεκτής λύσης για τη διευθέτηση της οφειλής», υπογραμμίζει μεταξύ άλλων η ΕΥΔΑΠ στην ανακοίνωση που εξέδωσε και η οποία έχει ως εξής:
«Στις δύσκολες οικονομικά εποχές που διανύουμε, η ΕΥΔΑΠ έχει αποδείξει έμπρακτα το κοινωνικό της πρόσωπο, με πλήθος ενεργειών. Μεταξύ αυτών, υπάρχει ειδική μέριμνα εκ μέρους της ΕΥΔΑΠ για τους πελάτες που αδυνατούν να αποπληρώσουν τις οφειλές τους προς την Εταιρεία, μέσω ενός εξαιρετικά ευνοϊκού προγράμματος διακανονισμού οφειλών.
Πιο συγκεκριμένα, η Εταιρεία έχει υιοθετήσει οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια, με την εφαρμογή των οποίων, έχουν ήδη γίνει τον τελευταίο χρόνο 18.000 διακανονισμοί, και δεν έχει προβεί ποτέ σε κατάσχεση ακινήτου, απόδειξη της κοινωνικής της ευαισθησίας.
Ειδικότερα, για την περίπτωση που αφορά στον συγκεκριμένο καταναλωτή που παρουσιάζει το δημοσίευμα, το μέσο της κατάσχεσης είναι το έσχατο μέσο, μετά από πλήθος ενεργειών, για την εξασφάλιση της απαίτησης, που υποχρεούται να εφαρμόσει η Εταιρεία βάσει του νόμου. Ωστόσο, η Εταιρεία κατανοώντας την οικονομική δυσχέρεια του συγκεκριμένου καταναλωτή, προχώρησε ήδη στην εύρεση κοινά αποδεκτής λύσης για τη διευθέτηση της οφειλής.
Σε κάθε περίπτωση, η ΕΥΔΑΠ, ως Εταιρεία με κοινωνική ευαισθησία και πρόσωπο, εξετάζει με κάθε πρόσφορο τρόπο, την ανακούφιση όχι μόνο του πληττόμενου από την οικονομική κρίση καταναλωτή, αλλά και γενικότερα των πολιτών, διασφαλίζοντας όμως και την εφαρμογή των νόμων».
Η «κοινά αποδεκτή λύση» που επικαλείται η ΕΥΔΑΠ στην ανακοίνωσή της είναι, όπως είπε στο enikos.gr ο άνεργος, η καταβολή του οφειλόμενου ποσού σε περισσότερες από έξι δόσεις. Συγκεκριμένα μας ανέφερε ότι επικοινώνησε μαζί του ο πρόεδρος της εταιρείας, του ζήτησε συγνώμη και του πρότεινε να γίνει ένας εξάμηνος διακανονισμός, τον οποίο δεν δέχθηκε ο άνεργος. «Θα κάνουμε περισσότερες δόσεις, δεν χάθηκε και ο κόσμος», ήταν η απάντηση του προέδρου της ΕΥΔΑΠ.
Ο άνεργος μεταλλεργάτης, πατέρας δύο παιδιών, δεν κατάφερε να εξοφλήσει στην ΕΥΔΑΠ τους λογαριασμούς από το 2012, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Ριζοσπάστη.
Η εταιρεία, αφού του έκοψε την παροχή του νερού, στη συνέχεια έβαλε δικηγόρο, ερεύνησε την ακίνητη περιουσία του στα υποθηκοφυλακεία και εντόπισε ότι διαθέτει ένα σπίτι. Έτσι στις 29 Μαΐου ξεκίνησε η διαδικασία της κατάσχεσης.
Την Πέμπτη έγινε μία πρώτη παρέμβαση από αντιπροσωπεία του Συνδικάτου Μετάλλου Πειραιά στα γραφεία της ΕΥΔΑΠ προκειμένου να σταματήσει η διαδικασία, ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας η διευθύντρια του καταστήματος δήλωσε «αδυναμία».
Άργησε αλλά βρήκε την λύση η ΕΥΔΑΠ για τον άνεργο
Έστω και με χαρακτηριστική καθυστέρηση και μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε με τη δημοσιοποίηση του θέματος, η ΕΥΔΑΠ ευαισθητοποιήθηκε υπόθεση του ανέργου από την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, ο οποίος κινδύνευε να χάσει τον σπίτι του για οφειλή 831 ευρώ προς την εταιρεία.
«Η Εταιρεία κατανοώντας την οικονομική δυσχέρεια του συγκεκριμένου καταναλωτή, προχώρησε ήδη στην εύρεση κοινά αποδεκτής λύσης για τη διευθέτηση της οφειλής», υπογραμμίζει μεταξύ άλλων η ΕΥΔΑΠ στην ανακοίνωση που εξέδωσε και η οποία έχει ως εξής:
«Στις δύσκολες οικονομικά εποχές που διανύουμε, η ΕΥΔΑΠ έχει αποδείξει έμπρακτα το κοινωνικό της πρόσωπο, με πλήθος ενεργειών. Μεταξύ αυτών, υπάρχει ειδική μέριμνα εκ μέρους της ΕΥΔΑΠ για τους πελάτες που αδυνατούν να αποπληρώσουν τις οφειλές τους προς την Εταιρεία, μέσω ενός εξαιρετικά ευνοϊκού προγράμματος διακανονισμού οφειλών.
Πιο συγκεκριμένα, η Εταιρεία έχει υιοθετήσει οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια, με την εφαρμογή των οποίων, έχουν ήδη γίνει τον τελευταίο χρόνο 18.000 διακανονισμοί, και δεν έχει προβεί ποτέ σε κατάσχεση ακινήτου, απόδειξη της κοινωνικής της ευαισθησίας.
Ειδικότερα, για την περίπτωση που αφορά στον συγκεκριμένο καταναλωτή που παρουσιάζει το δημοσίευμα, το μέσο της κατάσχεσης είναι το έσχατο μέσο, μετά από πλήθος ενεργειών, για την εξασφάλιση της απαίτησης, που υποχρεούται να εφαρμόσει η Εταιρεία βάσει του νόμου. Ωστόσο, η Εταιρεία κατανοώντας την οικονομική δυσχέρεια του συγκεκριμένου καταναλωτή, προχώρησε ήδη στην εύρεση κοινά αποδεκτής λύσης για τη διευθέτηση της οφειλής.
Σε κάθε περίπτωση, η ΕΥΔΑΠ, ως Εταιρεία με κοινωνική ευαισθησία και πρόσωπο, εξετάζει με κάθε πρόσφορο τρόπο, την ανακούφιση όχι μόνο του πληττόμενου από την οικονομική κρίση καταναλωτή, αλλά και γενικότερα των πολιτών, διασφαλίζοντας όμως και την εφαρμογή των νόμων».
Η «κοινά αποδεκτή λύση» που επικαλείται η ΕΥΔΑΠ στην ανακοίνωσή της είναι, όπως είπε στο enikos.gr ο άνεργος, η καταβολή του οφειλόμενου ποσού σε περισσότερες από έξι δόσεις. Συγκεκριμένα μας ανέφερε ότι επικοινώνησε μαζί του ο πρόεδρος της εταιρείας, του ζήτησε συγνώμη και του πρότεινε να γίνει ένας εξάμηνος διακανονισμός, τον οποίο δεν δέχθηκε ο άνεργος. «Θα κάνουμε περισσότερες δόσεις, δεν χάθηκε και ο κόσμος», ήταν η απάντηση του προέδρου της ΕΥΔΑΠ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Κάντε το σχόλιό σας!