Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Πατέρας 20χρονης στην Κέρκυρα: Πέταξε το παιδί μου στο γκρεμό για να του πάρει την τσάντα

Σοκαρισμένος είναι ο πατέρας της 20χρονης φοιτήτριας που δέχθηκε επίθεση από τον Αφγανό στην περιοχή Μουράγια τα ξημερώματα της Κυριακής στην Κέρκυρα. Ο αλλοδαπός δράστης την έσπρωξε από γκρεμό ύψους 8 μέτρων, αφού πρώτα της είχε κλέψει την τσάντα.

Η νεαρή φοιτήτρια που σπουδάζει Ιστορία στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο μίλησε με τον πατέρα της και το καθησύχασε. «Μπαμπά είμαι καλά, μην ανησυχείς». Εκείνος αφού της ευχήθηκε περαστικά της είπε «Το τομάρι που το έκανε αυτό ευτυχώς το βρήκανε».

Ο πατέρας της 20χρονης φοιτήτριας μιλώντας στο newsit είπε «είχε τύχη το παιδί μου, μίλησα μαζί της και σήμερα το απόγευμα θα πάω και εγώ στην Κέρκυρα, είναι ήδη η γυναίκα μου εκεί. Της πήρε τη τσάντα και την έσπρωξε στο γκρεμό, είδε δύο αυτοκίνητα που έρχονταν και προφανώς φοβήθηκε να μην φωνάξει η κοπέλα βοήθεια, να μην τον δουν. Τι είχε στο μυαλό του δε ξέρω, δεν είναι άνθρωπος αυτός, πέταξε την κοπέλα και έπεσε από κάτω, πέταξε και την τσάντα και το πορτοφόλι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάντε το σχόλιό σας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...